خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از پیوستن گروه 1200 نفره دوام این منطقه جنوبی به کمپین آسمان آبی زمین پاک و خط سفید خبرداد.
کد خبر: ۸۵۶۹۶۶۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ منصور کتانباف گفت: آموزش های کارگاهی طرح آسمان آبی زمین پاک خط سفید برای گروه های دوام منطقه 20 آغاز شده است و به زودی تیم هزار و دویست نفره دوامیان این منطقه جنوبی به عنوان سفیران این طرح زیست محیطی فعالیت خود را شروع می کنند.

کتانباف با اشاره به اینکه منطقه 20 یکی از مناطقی است که بیشترین تعداد گروه های دوام در شهر تهران را به خود اختصاص داده و به عنوان یک منطقه جنوبی در این زمینه پیشگام است، افزود: گروه های دوام به عنوان بزرگ ترین تشکل مردمی، داوطلب و فعال در محلات هستند و به کارگیری آنها به عنوان مروجان طرح آسمان آبی و زمین پاک، تاثیر بسزایی در جهت جلب مشارکت شهروندان دارد.

وی اجرای 100 در صدی طرح آسمان آبی را نیازمند مشارکت فعال و آگاهانه شهروندان برشمرد و افزود: روند توجیهی و آگاه سازی اقشار مختلف جامعه و جذب تشکل های مردمی در دستور کار قرار دارد و تاکنون روحانیون، معلمان، سرایداران مدارس، تاکسی رانان، راننده های آژانس تحت آموزش های کارگاهی طرح آسمان آبی زمین پاک قرار گرفته اند و به عنوان سفیران این طرح مشغول فعالیت هستند.

کتانباف ادامه داد: طرح زیست محیطی آسمان آبی زمین پاک و خط سفید با تلاش جهادی عوامل مدیریت شهری همچنان در تمامی فعالیت های شهری در جریان است و اعضاء کمپین این طرح زیست محیطی روز به روز در حال افزایش است.

شهردار منطقه 20 مدیریت پسماندهای خانگی و تفکیک زباله های خشک و تر و همچنین ارتقاء فرهنگ ترافیک شهری و رعایت رانندگی بین خطوط را از مهمترین اهداف طرح آسمان آبی زمین پاک وخط سفید برشمرد و کاهش هزینه های تحمیلی به مدیریت شهری و توسعه پروژه های زیرساخت های شهری را از دیگر اهداف آن دانست.

 

ارسال نظرات