خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

برگزاری نخستین یادواره شهدای بمباران مدرسه پروین اعتصامی در نهاوند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: همزمان با بازگشایی مدارس برای نخستین بار یادواره شهدای بمباران مدرسه پروین اعتصامی در نهاوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۹۶۵۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کامران کریمی اظهار داشت: در این هفته که همزمان با بازگشایی مدارس است برای نخستین بار یادواره شهدای بمباران مدرسه پروین اعتصامی برگزار می‌شود به همین مناسبت نمایشگاه عکس دوران دفاع مقدس مخصوص حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان و مردم نهاوند، سرکشی از خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس، ویزیت رایگان بیماران و بسیجیان و اعزام کاروان بسیج سلامت به روستاهای دوردست انجام می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس ۵ هزار بسیجی نهاوندی گردهم می‌آیند، گفت: ۱۸۰ ویژه‌برنامه مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، مذهبی در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت شهری، روستایی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، نمایش فیلم‌های دفاع مقدسی در پایگاه‌ها و بسیج محلات، انجام تئاتر نمایشی با عنوان جنگ، ایثار و شهادت، برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا، اعزام یادگاران و راویان هشت سال دفاع مقدس به مدارس مختلف و بازگو کردن خاطرات و دلاور مردی رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس برای نسل جدید از دیگر برنامه‌های این هفته در شهرستان نهاوند است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اظهار کرد: هفته دفاع مقدس به دلیل شرایط حساس منطقه با سال‌های قبل تفاوت دارد به‌طوری‌که تمامی سعی و تلاشمان این است نسبت به سال‌های گذشته به‌طور مضاعف و با راهکارهای جدیدتر وارد میدان شویم تا دشمنان را مأیوس کنیم.

وی بیان کرد: در هفته دفاع مقدس به‌جز شهر نهاوند در سطح بخش‌های گیان، زرین‌دشت، برزول و مرکزی شهرستان نهاوند نیز برنامه‌های مهمی مانند نمایشگاه، فوتسال و دو همگانی، مسابقات قرآنی و فرهنگی، ایثارگران و شهیدان، رزمندگان و ولایت‌ مداری و روز درس‌ها و عبرت‌ها از وقایع جنگ تحمیلی توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج با کمک بخشداری‌ها برگزار می‌شود.

کریمی افزود: گرامیداشت هفته دفاع مقدس که هفته عشق و ایثار رزمندگان در طول 8 سال مبارزه بی‌امان با دشمنان بعثی و صهیونیستی بود باید با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق کوشش کنیم تا رشادت‌ها و عوامل پیروزی رزمندگان را در مقابله با دشمنان به نسل جدید انتقال دهیم.

وی اظهار کرد: رزمندگان و نیروهای مسلح ایران اسلامی با دست‌خالی در مقابل استکبار و ابرقدرت‌های غرب و شرق که هر دو درصدد نابودی اسلام ناب محمدی بودند ایستادگی کردند تا امروز مردم و نسل جوان ما به‌راحتی زندگی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: شهادت‌طلبی با درس گرفتن از فرهنگ عاشورایی، حاکمیت ولایت‌فقیه، ایمان راسخ ملت مسلمان و بود که بر دشمنان پیروز شدیم و امروز به برکت همین پیروزی در تمامی زمینه‌های مختلف بخصوص نظامی اقتصادی و فن‌آوری به قدرت اول منطقه تبدیل شدیم.

وی بیان کرد: در جنگ 8 ساله همه گروه‌ها و اقشار مختلف مردم حضور فعالی داشتند و در این هفته باید با اجرای برنامه‌های متنوع مانند مراسم تجلیل از فرماندهان، رزمندگان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران، همایش دوچرخه‌سواری بسیجیان، نشست روشنگری و توجیه سیاسی، برپایی نمایشگاه عکس، اعزام گروه پزشکی به مناطق محروم جنگ را به نسل جدید بهتر بشناسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار