فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی باخرز از برگزاری اردوی جهادی یک روزه با حضور 35 جهادگر بسیجی در روستای محروم جیز آباد این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۹۶۳۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

حسن فعال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، از برگزاری اردوی یک روزه به همت حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی باخرز در روستای جیز آباد این شهرستان خبر داد و افزود: در این اردوی جهادی 35 نفر از بسیجیان جهادگر حضور داشتند.

وی گفت: هدف از برگزاری این اردو کمک به بازسازی و مرمت مزار امامزاده این روستا و همچنین کمک به ساخت نمازخانه در جوار امام زاده است.

فعال در ادامه افزود: امیدواریم که به یاری خداوند منان بتوانیم به همراه بسیجیان جهادگر جهت کمک به بازسازی مزار این امام زاده در این مکان حضور دوباره ای داشته باشیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم با اجرای طرح های مختلف جهادی در سطح شهرستان کمک بسزایی در رفع محرومیت زدایی کرده باشیم و به یاری خداوند برگزاری چندین اردوی جهادی را در چند روستای محروم در دستورکار قرار داده ایم که در آینده نزدیک با بسیجیان جهادگر و ولایی باخرزی به اجرا در خواهیم اورد.

وی در پایان گفت: امیدواریم که خداوند توفیق روز افزون جهت خدمت به مردم محروم شهرستان را به ما و دیگر مسئولین عنایت فرماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها