خبرهای داغ:
حجت الاسلام نظری گفت: با جمع‌آوری نقطه نظرات کارگروهان تخصصی بانوان، مصوبات کارگروهان تخصصی بانوان توسط نمایندگان مجلس پیگیری شود.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۹۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،  حجت الاسلام عباس نظری معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین  در نشست با بانوان فرهیخته استان قزوین در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، برگزار شد، اظهار کرد: موضوعات و مسائلی که در حوزه بانوان است توسط بانوان نخبه و کارگروهان، شناسایی، بررسی و مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه این نظرات و موضوعات مطرح شده توسط نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شود، بیان کرد: با همکاری این کارگروهان و بانوان نخبه با نمایندگان مجلس می‌توان به راهکاری برای رفع مشکلات بانوان درحوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و رفاهی دست یافت.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه تأسیس بوستان بانوان قزوین حاصل فکر و تلاش و همت اتاق فکر بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در سال‌های ۸۵ و ۸۶ بوده است، تصریح کرد: فعالیت‌های اتاق فکر بانوان علاوه بر این می‌تواند در حوزه‌های دیگر نیز همانند احداث بوستان بانوان قزوین مؤثر باشد.

این پژوهشگر،با اشاره به اینکه حاصل تفکر و تلاش این بانوان خروجی‌ها و تأثیرات زیادی را در استان داشته است، خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبار به طور خاص به این جمعیت که ۳۰ بانوی صاحب تفکر و درحوزه‌های فرهنگ دینی هستند می‌توان زمینه رشد و توسعه را در امور مرتبط با بانوان استان، فراهم کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ،با اشاره به اینکه یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه شود حضور مسئولان ارشد استانی در جلسات بانوان فرهیخته است، ابراز کرد: با استفاده از راهکارهای این بانوان می‌توان برنامه‌ریزی‌هایی با جهت‌گیری در مسیر مناسب را تدوین کرد.

1002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها