خبرهای داغ:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فردا، جمعه، تظاهرات ضد صهیونیستی پس از اقامه نماز در قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۸۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در پی حملات دردمنشانۀ صهیونست‌ها به مسجد الاقصی اطلاعیه محکومیت و فراخوان تظاهرات عمومی صادر کردند.

در این اطلاعیه آمده است: بار دیگر در آستانه ماه ذی‌الحجه و آغاز مناسک عبادی و سیاسی حج؛ دستان تا مفرق غرق در خون رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی با جسارت بی‌شرمانه، در تعرضی آشکار و چندین باره به قبله نخست مسلمین جهان و حمله وحشیانه به مسجد الاقصی و هتک حرمت آن جایگاه رفیع پیامبران الهی و هتک حرمت نمازگزاران آن، استیصال و درماندگی رژیم تروریستی خود را در برابر اقتدار روزافزون انتفاضه بزرگ فلسطین قهرمان و مسجد الاقصی و شکست‌های مفتضحانه و پی در پی از مقاومت اسلامی در سرزمین‌های اشغالی، به نمایش گذاشت.

این اطلاعیه می افزاید:: در محکومیت خباثت و تعرض بی‌شرمانه صهیونیست‌های خونخوار به قبله نخست مسلمین جهان و هتک حرمت مسجد الاقصی تظاهرات مردمی علیه این اقدام وحشیانه صهیونیست‌ها با فریاد بلند «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر استکبار» پس از نماز عبادی ـ سیاسی جمعه (۲۷ شهریور ماه) برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه این استان دعوت می‌کند تا با حضور حماسی و پرشور خود در این تظاهرات، ضمن اعلام برائت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی، این اقدام غیرانسانی و جسارت بی‌شرمانه صهیونیست‌ها در هتک حرمت مسجد الاقصی را به شدت محکوم کرده و از انتفاضه مسجد الاقصی و فلسطین و مردم آواره و مظلوم  آن حمایت کنند.

1002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها