خبرهای داغ:
فرماندار کازرون از بازدید 7 هزار توریست خارجی از شهر باستانی بیشاپور کازرون در مردادماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۴۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

حمیدرضا گرامی عصر در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس در فرمانداری صورت گرفت در سخنانی به اهمیت سرمایه‌گذاری در آثار باستانی بیشاپور پرداخت و اظهار داشت: چنانچه زیرساخت اقامتی در شهر کازرون فراهم شود تا مدت اقامت توریسم از سه ساعت به یک‌شب منجر شود می‌تواند تحول‌آفرین باشد.

وی گفت: سنگ‌اندازی که توسط برخی دستگاه‌ها انجام می‌گیرد سرمایه‌گذار بخش خصوصی را فراری می‌دهد به‌طوری‌که پشت سرش را نیز نگاه نمی‌کند.

فرماندار کازرون، علاوه بر آثار باستانی بیشاپور، بازار سرپوشیده و حمام ملابابا، امامزاده سید حسین (ع)، روستای دوان و دشت برم کازرون را بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاران عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذاری در مجموعه امامزاده سید حسین (ع) توسط اداره اوقاف قفل‌شده و این اداره اجازه ورود به سرمایه‌گذاران را نمی‌دهد.

گرامی در بخش دیگر سخنان خود هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و تصریح کرد: هفته دفاع مقدس نماد اقتدار عزت ایران اسلامی است بنابراین باید برنامه‌های این هفته باشکوه خاصی برگزار شود.

وی در پایان به دو انتخابات پیش رو اشاره کرد و از مسئولان این شهرستان خواست با خدمت به مردم حضور حداکثری را فراهم کرده و از حاشیه‌ها پرهیز کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها