خبرهای داغ:
فرماندار لامرد گفت: معادن غنی موجود در لامرد فرصت بسیار ارزشمندی برای سرمایه‌گذاران و ایجاد اشتغال است.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۴۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از لامرد، عبدالرضا منصوری بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری و شورای برنامه‌ریزی لامرد که با حضور استاندار فارس و مدیران کل این استان در سالن اجتماعات شهید جنگ‌آور فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: امنیت حاکم در شهرستان لامرد مثال‌زدنی است.

فرماندار لامرد افزود: در سال 94 اعتبارات دو درصد نفت و گاز و ماده 180 نسبت به سال گذشته 10 میلیارد تومان کاهش یافت.

وی خاطرنشان کرد: توقع این است که بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام را سامان دهیم تا به بهره‌برداری برسد.

منصوری اضافه کرد: یکی از جاهایی که شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرستان لامرد برای اخذ اعتبارات پیگیری کرده‌اند عوارض ارزش‌افزوده پالایشگاه گاز پارسیان بوده که اقداماتی صورت گرفته است و امیدواریم کمبود اعتبارات جبران شود تا عمران و آبادانی بیشتری در سطح شهرستان لامرد صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در لامرد اضافه کرد: دولت تدبیر و امید عنایت ویژه‌ای به الحاق استان فارس به خلیج‌فارس دارد و در دستور کار آن است.

وی با اشاره به وجود معادن غنی در لامرد تصریح کرد: معادن غنی در لامرد فرصت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاران و اشتغال‌زایی پایدار است و امیدواریم با ورود سرمایه‌گذاران پیشرفت و توسعه در لامرد روزبه‌روز بیشتر شود.

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی نیز بیان داشت: اگر به ظرفیت‌ها توجه شود به‌یقین عمده مشکل اشتغال حل می‌شود.

سید موسی موسوی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته در سال 92 اعتبارات دو درصد نفت و گاز شهرستان‌های لامرد و مهر چند برابر شد.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر با تلاش‌هایی که صورت گرفت عوارض ارزش‌افزوده پالایشگاه گاز پارسیان در سال 92 و 93 و عوارض حوزه گازی زاگرس پرداخت شد.

موسوی اضافه کرد: عوارض آلایندگی پارس جنوبی باید به شهرستان‌های لامرد و مهر پرداخت شود چراکه این دو شهرستان نیز در این زمینه آسیب می‌بینند.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود در مورد انتقال آب خلیج‌فارس به فارس و لزوم پیگیری مسئولان ارشد این استان تأکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها