خبرهای داغ:
دبیر تشکل دانشجویی کانون رهپویان وصال شیراز گفت: ۱۴ شهریورماه جاری پایان مهلت حضور کانون رهپویان وصال در حسینیه سیدالشهدا (ع) اعلام شده است که همچنان در این زمینه بلاتکلیف هستیم.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۴۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، علی نوروزیدر جمع خبرنگاران که با حضور اعضای این کانون در دفتر نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز صورت گرفت اظهار داشت: درعین‌حال فعالیت‌های گسترده کانون رهپویان وصال و وابستگی جوانان استان فارس به این مجموعه و قطب فرهنگی بودن در جنوب کشور، تاکنون برای فراهم کردن مکانی ثابت و دور از حاشیه و حرف‌وحدیث برای استقرار این مرکز فرهنگی اقدامی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه‌ای باغیرت دینی و کار جهادی در خط مقدم جبهه‌های فرهنگی حضور داشته و برای پیشرفت جوانان جامعه و جریان‌های مومن و انقلابی هیچ دریغی نکرده است، افزود: باعث تأسف است که قطب فرهنگی جنوب کشور درگیر مسائل حاشیه‌ای و به‌دور از فعالیت‌های اصلی خود شده که این مشکلات نیز باعث عدم پیشرفت فعالیت‌ها خواهد شد.

دبیر تشکل دانشجویی کانون رهپویان وصال شیراز خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد که 14 نفر از بهترین و پاک‌ترین جوانان و دوستان در این کانون براثر یک واقعه تروریستی به شهادت رسیده‌اند.

نوروزی تصریح کرد: کانون فرهنگی رهپویان وصال در طول سال‌های گذشته نقش محوری در‌ تر بیت بخش قابل‌توجهی از جوانان این شهر و استان را داشته و همواره جلسه‌های این کانون نقطه امید بسیاری از جوانان بوده است.

دبیر تشکل دانشجویی رهپویان وصال با تأکید بر اینکه برخی از مسئولان و دیگر افراد از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند و خودشان باعث اختلاف شده‌اند، بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به‌روز عرفه و برگزاری بزرگ‌ترین آئین هرساله توسط مجموعه رهپویان مسئولان برای بهبود مشکل مکان این جوانان و ادامه فعالیت آنان دست‌به‌کار شوند.

نوروزی اضافه کرد: از مسئولان درخواست می‌شود برای نشر معارف اسلامی و جذب جوانان شایسته حمایت معنوی خود را از کانون رهپویان وصال شیراز دریغ نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها