خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: همزمان با سراسر کشور، ۶ هزار و ۱۲ پایگاه کمیته امداد ‌این استان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی خیران در جشن عاطفه‌ها هستند.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۳۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، علی اللهیاری  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از تعداد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح این استان یک‌هزار و 292 پایگاه در شیراز، 282 پایگاه ثابت، 250 پایگاه سیار، 567 پایگاه در مساجد، 66 پایگاه دیگر در مراکز نیکوکاری و 127 پایگاه توسط بسیج مستضعفین جمع‌آوری کمک‌های مردی در جشن عاطفه‌ها را بر عهده‌ دارند.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله دوم نیز 4 هزار و 720 پایگاه در مدارس این استان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان فارس تصریح کرد: بیستمین آئین جشن عاطفه‌ها در دو مرحله ابتدا در روزهای 26 و 27 شهریورماه ابتدا در سطح شهر و مساجد و مرحله دوم در هشتم مهرماه در سطح مدارس استان فارس برگزار می‌شود و کمک‌های جمع‌آوری‌شده به دانش‌آموزان نیازمند اهدا می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 70 هزار دانش‌آموز نیازمند در استان فارس وجود دارند که از این تعداد 35 هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد هستند، افزود: فارس در سال گذشته بعد از استان البرز رتبه دوم را در جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها به خود اختصاص داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود که کمک‌های مردمی این استان در جشن عاطفه‌ها به رقمی افزون‌بر 5 میلیارد تومان برسد و نیز سهم هر دانش‌آموز از این کمک‌ها 500 هزار تومان و درمجموع 35 هزار میلیارد تومان نیاز کمک‌های تحصیلی جامعه هدف است.

اللهیاری اضافه کرد: خیران می‌توانند کمک‌های خود را علاوه بر پایگاه‌ها از طریق سامانه تلفنی 36002، اینترنتی، دستگاه‌های خود‌پرداز بانک‌ها، و نیز سامانه تلفن همراه اول و ایرانسل با شماره ردگیری ستاره 733، ستاره 3333 و مربع و یا به‌وسیله سامانه پیامکی 30003333 اهدا کنند.

وی بیان داشت: بر اساس توافقی که با نوشت‌افزار ایران اسلامی صورت گرفته مقرر شده که در کنار پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی غرفه‌ای ایجاد و با تخفیف 20 درصدی محصولات نوشت‌افزار را به فروش برسانند و از این طریق به دانش‌آموزان نیازمند کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس اظهار داشت: در جشن عاطفه‌های سال جاری سازمان دانش‌آموزی، اداره کل آموزش‌وپرورش، صداوسیما، بسیج مستضعفین و امور مساجد این استان همکاری و مشارکت دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها