خبرهای داغ:
در آینده‌ای نزدیک صورت می‌گیرد

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان بزرگ تأمین اجتماعی شیراز

عضو هیئت‌مدیره شرکت مادرتخصصی خانه‌سازی ایران از آغاز عملیات اجرایی بیمارستان بزرگ تأمین اجتماعی شیراز در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۳۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، محمود رضایی امروز  اظهار داشت: شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران با قدمتی نزدیک به نیم‌قرن فعالیت در حوزه عمران و ساخت‌وساز از شرکت‌های وابسته به تأمین اجتماعی است که در قالب شرکت‌های هولدینگی (مادرتخصصی) به‌منظور پاسخ‌دهی به نیازهای سازمان تأمین اجتماعی و سرمایه‌گذاری سودآور در زمینه ساخت مجتمع‌های مسکونی، اداری، تجاری و درمانی و... فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه صندوق تأمین اجتماعی از مهم‌ترین سازمان‌های اقتصادی و اجتماعی کشور است که وظیفه فراهم آوردن تسهیلات اجتماعی، بیمه‌های درمانی و از کارافتادگی قشرهای مختلف مردم ازقبیل کارگران، کشاورزان، صاحبان مشاغل آزاد و بخش خصوصی را به عهده دارد افزود: شرکت خانه‌سازی ایران تاکنون بیش از 200 بیمارستان و پلی‌کلینیک و درمانگاه و هزاران واحد مسکونی در قالب پروژه‌های انبوه‌سازی و ده‌ها پروژه اداری در نقاط مختلف کشور به اجرا رسانده و اکنون نیز تعداد بسیاری پروژه بیمارستانی، درمانگاهی و پروژه‌های مسکونی و تجاری در استان‌های مختلف در دست اجرا است.

عضو هیئت‌مدیره شرکت مادرتخصصی خانه‌سازی ایران بابیان اینکه این شرکت دارای چند شرکت تابعه است اضافه کرد: این شرکت‌ها در زمینه‌های صنعتی‌سازی ساختمان، انبوه‌سازی مسکن، ساخت مجتمع‌های اداری، تجاری و احداث مراکز بیمارستانی و درمانی، مهندسین مشاور و همچنین نگهداری تأسیسات بیمارستانی فعالیت دارند.

رضایی با بیان اینکه از جمله پروژه‌های درمانی در دست اجرا در استان فارس پروژه درمانگاهی در شهرهای فسا، مرودشت، سپیدان و نورآباد است ادامه داد: در کنار پروژه‌های درمانی، عملیات اجرایی پروژه بزرگ مسکونی و تجاری بهاران در شهر شیراز به‌زودی شروع می‌شود.

عضو هیئت‌مدیره شرکت مادرتخصصی خانه‌سازی ایران از آغاز عملیات اجرایی بیمارستان بزرگ تأمین اجتماعی شیراز در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: این بیمارستان بیش از 300 تختخواب خواهد داشت که قابلیت افزایش به 500 تختخواب را دارد که به‌عنوان قطب مرکز درمانی تأمین اجتماعی جنوب کشور عمل می‌کند.

رضایی بیان کرد: اعتقاد ما بر این است که با سرمشق قرار دادن الگوی اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید جدی دارند، می‌توان شکوفایی اقتصادی را ایجاد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار