خبرهای داغ:
استاندار فارس صبح امروز در سفر به لامرد از پایانه خارجی در حال ساخت فرودگاه بین‌المللی لامرد بازدید کرد.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۳۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از لامرد، سید محمدعلی افشانی پس از ورود به فرودگاه بین‌المللی شهر لامرد از پایانه خارجی در حال ساخت این فرودگاه بازدید کرد.

در این بازدید که جمعی از مدیران کل استان فارس، نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی استاندار فارس را همراهی می‌کردند وی از نزدیک در جریان آخرین وضعیت ساخت این پروژه بزرگ قرار گرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در این بازدید اظهار داشت: ساخت این پروژه از خردادماه سال جاری به‌صورت کامل فعال شده و طراحی و اجرای آن با پیگیری‌های صورت گرفته در تهران صورت گرفته است.

رضا بدیعی‌فرد افزود: یکی از مشکلاتی که در این پروژه وجود داشت با توجه به اینکه چند سال رها شده بوده موضوع رسوب‌زدایی بود که این کار در حال حاضر انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی پایانه خارجی در حال ساخت فرودگاه بین‌المللی لامرد حدود 55 درصد و پیشرفت مالی این پروژه 45 درصد است.

بدیعی‌فرد اضافه کرد: کل اعتباری که تاکنون برای این پروژه هزینه شده است 5 میلیارد تومان بوده و قرار است این پروژه تا اواخر فروردین‌ماه 1395 با پیگیری‌های صورت‌گرفته به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در همین زمینه تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر با اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها فعال است.

وی ادامه داد: نیاز است محوطه‌سازی و دسترسی به این پایانه با اختصاص اعتبارات لازم انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها