خبرهای داغ:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس عنوان کرد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس گفت: سهم نقدینگی استان فارس از اعتبارات نفت و گاز بسیار ناچیز است و نیاز به بررسی بیشتری از سوی دستگاه‌های اجرایی دارد.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۳۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، ساسان تاجگردون در پنجمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس در سخنانی اظهار داشت: سهم نقدینگی استان فارس از اعتبارات نفت و گاز بسیار ناچیز است و نیاز به بررسی بیشتری از سوی دستگاه‌های اجرایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در کارگروه تخصصی اشتغال در سال جاری پیشنهاد شد دستگاه‌های اجرایی بدون در نظر گرفتن هرگونه تعهد و سهمیه خوداظهاری، اشتغال‌های ایجادشده در سال جاری در حوزه فعالیت خود را در سامانه آماری رصد و وارد بانک اطلاعاتی کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس اضافه کرد: در این کارگروه پیشنهاد شد تهیه شرح‌وظائف دستگاه‌های اجرایی این استان در راستای جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی سال گذشته توسط دبیرخانه کارگروه اشتغال و با همکاری حوزه دفتر امور اقتصادی استانداری اجرا شود.

تاجگردون بیان داشت: پیشنهاد تهیه گزارش تحلیلی دلایل عدم جذب تسهیلات نیز از دیگر موارد دیگر کارگروه اشتغال بوده است.

وی اضافه کرد: موارد پیشنهادی تهیه طرح جامع تفصیلی شهر دبیران برای افق زمانی سال 1405 در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی این استان که در سال گذشته مطرح شد مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس بیان داشت: طرح‌های دانه‌بندی شن و ماسه شهرستان ممسنی در زمینی به مساحت 9 هزار و 32 مترمربع، تولیدی دانه‌بندی سنگ و ریگ شهرستان خرم‌بید به مساحت 15 هزار مترمربع و الحاق محدوده طرح مسکن مهر 396 واحدی شهر صغاد از دیگر مواردی که در کارگروه تغییر کاربری مطرح شده بود به تصویب رسید.

تاجگردون اظهار داشت: طرح جامع آباده به مساحت 35 هزار مترمربع، تغییر ضابطه احداث بنا از 15 درصد به حداکثر 23 درصد در سه‌طبقه در زمینی به مساحت 6 هزار و 861 مترمربع در شیراز و نیز احداث طرح آموزشگاه رانندگی پایه ‌یک در زمینی به مساحت 17 هزار و 738 مترمربع مورد تصویب قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در مورد ارزیابی فضا و مؤلفه‌های کسب‌وکار پیشنهاد شد که تهیه گزارشی از وضع موجود توسط اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهیه شود و تمام دستگاه‌های اجرایی نسبت به اجرای آن همکاری کنند.

رئیس سازمان برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس تصریح کرد: در کارگروه تخصصی آمایش محیط‌زیست و توسعه پایدار تمام کلیات سند توسعه شهرستان‌های کوار، خرامه و شیراز بررسی و نیز پرداخت 9 میلیارد تومانی پاداش به بازنشستگان کارکنان سازمان جهاد کشاورزی از دیگر مواردی بود که در این نشست عنوان شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها