خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه جهرم خواستار شد
رئیس دانشگاه جهرم گفت: درعین‌حال تبدیل وضعیت مجتمع آموزش عالی جهرم به دانشگاه، هنوز چارت سازمانی متناسب آن ابلاغ نشده است.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۲۱
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از جهرم، مسعود نادریان در یک نشست خبری که در پردیس تازه‌ تأسیس این دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: امیدوار هستم با دلسوزی شما اصحاب رسانه این دانشگاه را در جایگاه اصلی خود قرار دهیم که همان قرار گرفتن در رتبه بعد از دانشگاه شیراز است.

وی افزود: برای سال 95 اقدامات بسیار خوبی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم که مهم‌ترین آن‌ها آغاز ساخت یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های ورزشی در سطح استان فارس به حساب می‌آید که مطالعات و جانمایی آن انجام‌ شده و همچنین ساخت مسجد مجموعه آشپزخانه و غذاخوری دانشگاه و دانشکده کشاورزی است.

رئیس دانشگاه جهرم با خوب ارزیابی کردن توان علمی این دانشگاه بیان داشت: در سال گذشته 50 درصد دانشجویان این دانشگاه در مقطع کار‌شناسی ارشد قبول شده‌اند که جز به همت دانشجویان و انتقال خوب علمی اساتید ما نبوده است.

این استاد دانشگاه ادامه داد: در مجموعه پردیس جهرم در کمتر از چهار ماه بیش از یک هکتار فضای سبز را اجرا کرده‌ایم و سه کیلومتر جاده دسترسی انجام شده که چیزی جز صرف فعل خواستن نبوده است.

نادریان در ادامه از اجرای طرح نیروگاه 3.5 مگاواتی با مشارکت بخش خصوصی در دانشگاه جهرم خبر داد و گفت: امروز مجمعی از خیران را در این دانشگاه راه انداخته‌ایم که باهمت این افراد می‌توانیم کارهای عمرانی را با سرعت بیشتری جلو ببریم.

رئیس دانشگاه جهرم در پایان بابیان اینکه مجتمع آموزش عالی جهرم سال‌هاست که به دانشگاه تبدیل‌شده خواستار ابلاغ چارت جدید سازمانی به این دانشگاه شد تا حقی از این شهرستان کم نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها