خبرهای داغ:
معاون پرورشی و فرهنگی استان گفت: شورای دانش آموزی باید کارگاهی برای یک کار جمعی و اجتماعی باشد.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۱۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،مراسم تجلیل از شوراهای دانش آموزی برتر استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل و جمعی از مسئولین برگزار شد.
حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم گفت: کشوری دارای توانایی علمی و اجتماعی بالایی خواهد بود که مشارکت ها در آن کشور بالا باشد، حضور فعال در فعالیت های اجتماعی مثمرثمر خواهد بود، در واقع دنیا سواد را در توسعه مشارکت ها می داند.

وی افزود: تشکل در تعریف به مجموعه ای از افراد گفته می شود که بر اساس آرمان و ایمان مشترک دور هم جمع می شوند تا زمینه را برای کار مشترک فراهم نمایند، از نظر آموزش وپرورش مدرسه سنگری است که باید مرزهای فرهنگی و اعتقادی در آن سنگر حفظ شود، افراد حاضر در این سنگر باید دغدغه و انگیزه برای فعالیت داشته باشد، دانش آموز باید به مشکلات بیندیشد و با انگیزه در تشکل شرکت کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: نباید در فعالیت های اجتماعی ضعیف باشیم، شورای دانش آموزی باید کارگاهی برای یک کار جمعی و اجتماعی باشد، باید تفکرات افراد در یک تشکل به یکدیگر نزدیکتر باشد و به هدف مشترک بیندیشند تا به موفقیت برسند، همه باید این گونه باشیم تا در امور موفق باشیم.

حجت الاسلام انصاری تصریح کرد: نباید همه فعالیت هایمان بر اساس احساسات و هیجانات باشد، باید با تدبیر و منطقی تصمیم گیری کرد و با گروه و تشکل همراهی نمود.

ایشان در پایان تأکید کرد: باید در زندگی نیز تمرین کرد، مهارت ها را فرا گرفت و همانند تشکل، در زندگی فردی و اجتماعی نیز بکار برد.

گفتنی است،در پایان مراسم ابلاغ اعضای شورای دانش آموزی پروژه مهر94 به آنها داده شد و از شوراهای دانش آموزی برتر تجلیل و تقدیرشد.

1002/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها