خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان قیروکارزین از کمک 188 میلیون ریالی حامیان در قالب طرح محسنین به مددجویان زیر چتر حمایت این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۱۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از قیروکارزین، محمد مرید‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از طرح‌هایی که همواره توسط کمیته امداد اجرا می‌شود، طرح حامی‌یابی برای ایتام و خانواده‌های نیازمند در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین است.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌هایی که از سوی حامیان و در حمایت از ایتام و سایر خانواده‌های نیازمند در قالب این طرح‌ها به خانوارهای نیازمند حمایت اهدا می‌‌شود. نشانگر میزان اهمیت فلسفه وجودی این نهاد در جامعه، نوع‌دوستی مردم ایران و همدلی و هم‌زبانی مردم و دولت است.

مرید‌زاده افزود: با توجه به اجرای طرح محسنین توسط این نهاد، تاکنون 188 میلیون ریال کمک‌های نقدی حامیان به خانوارهای نیازمند زیر چتر حمایت، از ابتدای اجرای این طرح در این شهرستان جمع‌آوری‌ شده که به‌ حساب فرزندان معنوی حامیان واریز شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی قیروکارزین اضافه کرد: هم‌اکنون 130 نفر از فرزندان مددجویان نیازمند زیر چتر حمایت این نهاد در قیروکارزین از برکات معنوی و مادی طرح محسنین در این شهرستان بهره‌مند شده‌اند.

این مقام مسئول بیان داشت: طرح محسنین یکی از طرح‌های موفق کمیته امداد امام خمینی است که با شعار «هر یتیم یک حامی» در حال گسترش بوده تا اقشار مختلف جامعه را برای کمک به نیازمندان ترغیب کند.

مرید‌زاده در پایان افزود: امید است در سال جاری با مشارکت بیشتر خیران و نیکوکاران و همچنین تلاش مضاعف امدادگران این نهاد شاهد اجرای این طرح با جامعه هدف بزرگ‌تر باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها