خبرهای داغ:
محمدي، نماينده مردم قزوين در مجلس تاکيد کرد؛
نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي گفت: در سال‌هاي اخير براي معرفي شهر قزوين در سطح ملي و فراملي از سوي شهرداري قزوين قدم‌هاي بلندي برداشته شده است.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۱۱
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین ، داود محمدي نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي در ديدار مديرعامل و اعضاي هيئت مديره شرکت توسعه گردشگري ايران با شهردار قزوين که با حضور حبيبي معاون استاندار قزوين و اعضاي شوراي شهر برگزار شد، افزود: قزوين داراي بهترين موقعيت براي سرمايه‌گذاري است که در کشور منحصر به فرد مي‌باشد.

وي افزود: نزديکي شهر قزوين به پايتخت مي‌تواند يکي از ويژگي‌هاي مهم براي تبديل شهر قزوين به مقصد گردشگري باشد.

محمدي ادامه داد: شهر قزوين داراي فضاهاي تاريخي، فرهنگي و تفريحي بسيار جذابي مي‌باشد اما در کنار اين همه ويژگي در زمينه ساخت هتل و واحدهاي اقامتي براي گردشگران با کمبود مواجه است.

اين مقام مسوول بيان کرد: شهرداري قزوين اقدامات خوبي را در راستاي ايجاد زيرساخت‌هاي توسعه گردشگري انجام داده است اما براي احداث هتل و واحدهاي اقامتي نيازمند سرمايه‌گذار است.

وي خطاب به مديرعامل و اعضاي هيئت مديره شرکت توسعه گردشگري ايران گفت: آمادگي کامل براي حمايت اين مجموعه براي سرمايه‌گذاري در شهر قزوين در زمينه احداث هتل و واحدهاي اقامتي وجود دارد و اميدواريم اين شرکت بتواند با سرعت بالا با توجه به اهداف شرکت، سرمايه‌گذاري خوبي در اين زمينه در شهر قزوين انجام بدهد.

 

1011/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها