خبرهای داغ:
طی مراسمی از 15 شورای دانش آموزی برتر استان در سال تحصیلی 94-93 تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۰۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴
 به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در مراسم تجلیل از شوراهای دانش آموزی برتر استان گفت: اگر هر دانش آموزی در هر شهر 15دقیقه کتاب بخواند در طول سال چندین کتاب خوانده است که در رشد علمی و آگاهی او تأثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: خیلی راحت می شود انسان بزرگ و مهمی شد البته اگر راه را درست برویم، ما انسانها باید برای دو جمله تلاش کنیم، یا می خواهیم بسازیم یا می خواهیم ساخته شویم، آینده یافتنی نیست آینده ساختنی است، آینده همین امروز است، هر کسی که امروز فکر می کند آینده اش نیز همان گونه خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان  قزوین خاطر نشان کرد: داتش آموزی که متدین، منضبط، با سواد، آراسته، متفکر و خلاق باشد آینده اش هم همین گونه است، اگر بخواهیم کار گروهی کنیم و فهم درستی از هم داشته باشیم باید از همین الان شروع کنیم، بهترین دوران و ماندگارترین و شیرین ترین زمان، دوران نوجوانی است، توصیه من به نوجوانان و دانش آموزان این است که قدر موقعیت و دوران خود را بدانید.

قاسمی تصریح کرد: شما به سه کلمه باید توجه کنید، اول خدا، دوم خود و سوم خانواده، بهترین راز و نیاز را در سن نوجوانی می شود انجام داد، قدر حال و سن خود را بدانید،

وی با اشاره به نماز اظهار کرد: بهترین نماز در دوران نوجوانی خوانده می شود، از این دوران به خوبی استفاده کنید، قرآن و نهج البلاغه را فراموش نکنید و با آنها مأنوس شوید و از خواندن آنها لذت ببرید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: دانش آموز موفق دانش آموزی است که در رفتار جمعی، موفق عمل نماید، به شرایط جامعه و خانواده خود آگاه باشد، شادی حقیقی و معنوی را بشناسد، دانش آموز با این رفتارها ساختار و روش پیدا می کند.

به گفته وی، بهترین عضو شورای دانش آموزی کسی است که بتواند در مدرسه اثر مثبت داشته باشد، هیچ کس به اندازه همسالان خود، نمی تواند بر روی شما تأثیرگذار باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین ،در پایان تأکید کرد: شما دانش آموزان انسان های مهمی هستید و بکوشید در مدرسه اثرگذار باشید و فرد مهمی برای جامعه خود شوید.

گفتنی است،در پایان مراسم از 15 شوراهای دانش آموزی برتر استان تقدیر به عمل آمد.





1002/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها