همزمان با سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی وفاطمه(ع):
به همت حوزه مقاومت بسیج خدیجه الکبری(س) میبد همزمان با سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی وفاطمه(علیهمالسلام) جشن با شکوهی در شبستان امامزاده خدیجه خاتون مهرجرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۰۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد،به همت حوزه مقاومت بسیج خدیجه الکبری(س) میبد همزمان با سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی وفاطمه(ع) جشن با شکوهی در شبستان امامزاده خدیجه خاتون مهرجرد برگزار شد.

این مراسم که با حضور بیش از 300 نفر از بسیجیان انجام شد " قاسمی" در رابطه با سبک زندگی بانوان امروز مطالبی بیان نمود.

این مشاور با اشاره به حدیثی از حضرت زهرا(سلام الله علیها)گفت: زنی موفق است که قلب شوهرش را تسخیر کند و زنی می تواند قلب شوهرش را بگیرد که فکر اورا گرفته باشد.

 قاسمی افزود: سه خصلت 1.نپرسیدن هر گونه سوال هنگام ورود همسر به منزل،2.از روبرو با همسر حرف زدن 3. مسلط بودن بر زبان وعاطفه از ویژگیهای زن موفق در کلام حضرت زهرا(سلام الله علیها)می باشد.

 این مشاور با بیان اینکه مرد وقتی که برای کار به بیرون از خانه می رود مثل سربازی می ماند که به میدان جنگ رفته است گفت: وقتی که مرد به منزل بر می گرددد شاید که زخمی شده باشد وما باید به هنگام ورودش به منزل مرهمی بر زخم او باشیم ولی دراین زمینه بعضی از خانمهای نسل امروز جامعه اسلامی برعکس عمل می کنند.

گفتنی است این برنامه که با هدف الگو پذیری از زندگانی این 2 زوج آسمانی  وترویج سبک زندگی اسلامی برگزار شده بود با مولودی خوانی،اجرای مسابقه وسرود همراه بود.

ارسال نظرات