خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان همدان گفت: مراسم ملی معنوی جشن عاطفه‌ها امسال نیز همزمان با سراسر کشور در شهرستان همدان با عنوان «مهر در انتظار همدلی» و با استقرار 335 پایگاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۰۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
 به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نقی منوچهری اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها هر ساله همزمان با بازگشائی مدارس و به منظور جمع آوری کمک‌ها و هدایای نقدی و غیرنقدی مردمی، در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند توسط کمیته امداد در سراسر کشور اجرا می شود.
 وی از استقرار 335 پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه ها در سال جاری در سطح شهرستان خبر داد و افزود: از این تعداد 310 پایگاه در مدارس، 18 پایگاه در سطح شهر و 7 پایگاه در مراکز نیکوکاری سطح شهرستان پیش بینی شده است.
مدیر کمیته امداد شهرستان همدان اظهار داشت: با عنایت به استقرار پایگاه های جمع‌آوری در سطح شهرستان و با پیش‌بینی‌های انجام شده امیدواریم مردم نوع‌دوست شهرستان، امسال حدود 8 میلیارد و 750 میلیون ریال هدایای نقدی و غیرنقدی به دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمک کنند.
وی بیان داشت: پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در 26 شهریور در معابر و میادین اصلی شهرستان همدان مستقر شده و 27 شهریور ماه در مصلاهای نماز جمعه آماده جمع آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند هستند.
منوچهری زنده کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری بین دانش‌آموزان را از جمله اهداف جشن عاطفه‌ها عنوان کرد و بیان داشت: بر اسـاس برنامـه‌ریـزی‌های انجـام شده کمک‌هایی که در هر مدرسه جمع‌آوری می‌شود در همان مدرسه بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.
وی تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها در راستای فرهنگ‌سازی نوع‌دوستی را در چند سال گذشته رو به رشد اعلام کرد و گفت: خوشبختانه این همکاری موجب رشد روحیه انفاق و نیکوکاری در جامعه شده است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات