نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی:
محمد جواد کولیوند گفت: افزایش بهره وری از جمله موضوعات بسیار مهم می باشد و با تولید کالای با کیفیت گامی در جهت تحقق سیاست های اقتصادی برداشت.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۰۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد جواد کولیوند در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص موضوع اقتصاد جهان اظهار داشت: اقتصاد جهان نشات گرفته از فضایی است که در خاورمیانه در درگیری های تروریستی لبنان، سوریه، مصر و عراق قرار گرفته است.

وی افزود: اقتصاد جهان تحت این موضوعات یک افت شدیدی پیدا کرده و در این فضا کشورهای مسلمان تحت الشعاع این قضیه قرار گرفته است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رمز موفقیت ما در داخل کشور این است که بتوان شاخص های بهره وری را افزایش داد چراکه هیچ کجای دنیا رونق اقتصادی صرفا از آوردن پول نیست.

وی افزایش بهره وری را مهم دانست و گفت: افزایش بهره وری از جمله موضوعات بسیار مهم می باشد و با تولید کالای با کیفیت گامی در جهت تحقق سیاست های اقتصادی برداشت.

کولیوند ادامه داد: بهره وری تکنیک های جدید استفاده از آب در تمامی بخش های کشاورزی، صنعتی، خانگی و غیره می تواند موجب رونق اقتصادی شود.

وی در پایان گفت: دولت باید در بخش داخلی با افزایش تولید موجب رونق بهره وری شود تا بتوان مسیر درست و هدفمند را هدایت کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها