خبرهای داغ:
فرمانده گردان 161 امام حسین(ع)شهرستان همدان گفت: بسیجیان گردان‌های امام حسین(ع) باید دانش نظامی خود را به بالاترین سطح ارتقاء دهند و به عنوان الگوی برتر از انقلاب اسلامی در جهان حراست کنند.
کد خبر: ۸۵۶۹۴۸۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان برنامه حفظ انسجام بسیجیان گردان امام حسین(ع) شهرستان همدان در منطقه شیرافکن همدان که با انجام برنامه آموزش نظامی پیاده‌روی با تجهیزات کمین و ضدکمین و جهت‌یابی در شب برگزار شد.
فرمانده گردان 161 امام حسین(ع) شهرستان همدان در این مراسم گفت: بسیجیان گردان‌های امام حسین(ع) باید دانش نظامی خود را به بالاترین سطح ارتقاء دهند و به عنوان الگوی برتر از انقلاب اسلامی در جهان حراست کنند.
سرهنگ اکبر کاظمی‌ هدف از برگزاری این برنامه‌ها و فراخوانی‌ها به منظور بالا بردن توان رزمی بسیجیان و حفظ و ارتقاء آمادگی دفاعی انفرادی بسیجیان جهت مقابله با انواع تهدیدات و ارزیابی میزان توانایی نیروهای شرکت کننده عنوان نمود.
وی بسیجیان گردان 161 امام حسین(ع) همدان را دارای روحیه و نشاط و شادابی و ایجاد انگیزه در فراگیری و بازآموزی مهارت‌های فردی و گردانی در منطقه و استان دانست.
فرمانده گردان 161 امام حسین(ع) شهرستان همدان اهداف دیگر برنامه حفظ انسجام بسیجیان را آشنایی با تجهیزات انفرادی سلاح‌شناسی، تیراندازی و جهت یابی در شب و پیاده‌روی با تجهیزات عنوان کرد.
گفتنی است؛ از دیگر فعالیت‌های فرهنگی این اردو برگزای کلاس‌های بصیرت و بیان احکام و مسائل سیاسی روز و مسابقات فرهنگی بوده است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات