خبرهای داغ:
به‌ مناسبت رحلت عالم ربانی آیت‌الله خزعلی، نماینده ولی فقیه در فارس و استاندار این استان، در پیام مشترکی این ضایعه بزرگ را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۸۵۶۹۴۸۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، به‌ مناسبت رحلت عالم ربانی آیت‌الله خزعلی، نماینده ولی فقیه در فارس و استاندار این استان، در پیام مشترکی این ضایعه بزرگ را تسلیت گفتند.

در بخشی از این پیام آمده است: ضایعه درگذشت عبد صالح خدا، عالم وارسته آیت‌الله آقای حاج ابوالقاسم خزعلی قدس‌الله نفسه‌الزکیه موجب تأسف و تألم خاطر شد.

در این پیام افزوده شده است: ایشان که در مدت تحصیل و دوران طلبگی در محضر بزرگان دین و حضرات آیات عظامی مانند آقایان بروجردی و امام راحل کسب فیض کرد و در راه روشنگری آحاد مردم و تربیت شاگردان مکتب امام جعفر صادق (ع) متحمل مرارت‌های تبعید، بازداشت و شکنجه فراوانی شد.

امام جمعه شیراز و استاندار فارس در پیام مشرک خود اضافه کرده‌اند: رحلت جانسوز این سرباز وفادار امام عصر (عج) که موجب تکریم و بزرگداشت جایگاه غدیر و بنیانگذار این بنیاد در کشور و جهان اسلام بودند را به پیشگاه مقدس آن حضرت، رهبر معظم انقلاب، مراجع بزرگوار، حوزه‌های علمیه، علما اعلام و عموم مردم بالاخص بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می‌کنیم و حشر با اولیا‌ءالله و علو درجات و غفران و رحمت اللهی را برای ایشان از خداوند متعال خواستاریم.

در این پیام از عموم مردم برای شرکت در مراسم تشییع و ترحیم آن فقید سعید دعوت شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها