خبرهای داغ:
به‌منظور تسهیل در ازدواج دانشجویان و اساتید صورت می‌گیرد

انعقاد تفاهم‌نامه، بین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بنیاد ازدواج اسلامی طوبی

دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای تسهیل ازدواج دانشجویان و اساتید خود، با بنیاد ازدواج اسلامی طوبی تفاهم‌نامه منعقد می‌کند.
کد خبر: ۸۵۶۹۴۸۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز چهارشنبه‌شب در همایش خیرین ازدواج طوبی با اشاره به اینکه مشکل اصلی جامعه ما تغییر فرهنگی به دلیل افزایش برخی توقعات است، به بنیاد ازدواج اسلامی طوبی در شیراز پیشنهاد کرد تا با مؤسسات دولتی تفاهم‌نامه‌هایی برای کمک به ازدواج کارکنان آن‌ها منعقد کند.

محمدهادی ایمانیه اضافه کرد: نخستین تفاهم‌نامه را نیز دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای ازدواج دانشجویان و اساتید مجرد خود با این بنیاد منعقد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در دهه‌های گذشته جوانان در ابتدای زندگی مشترک در یک اتاق کوچک زندگی می‌کردند که خود من یکی از این افراد بودم.

ایمانیه همچنین بابیان اینکه مهم‌ترین کار فرهنگی ازدواج است، گفت: باید طلاب در حوزه‌های علمیه دوره ویژه‌ای برای هدایت مردم در سبک زندگی و ازدواج بگذرانند.

*اضافه‌حقوق 2 میلیون تومانی مزدوجان

وی اعلام کرد: دیروز مقر رشد به هر کارمند  دانشگاه علوم پزشکی شیراز که در ماه ذی‌حجه ازدواج کند، دو میلیون تومان اضافه‌حقوق پرداخت شود که امروز ماه ربیع‌الاول را نیز به این قرار اضافه می‌کنم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: در طرحی که در این استان به اجرا درآورده‌ایم زوجین مکلف هستند که یک دوره هشت‌ساعته اجباری را پیش از عقد ازدواج بگذرانند.

وی همچنین به خانواده‌های متمکن پیشنهاد داد که همزمان با ازدواج فرزندانشان، هزینه مختصری را نیز برای ازدواج زوج‌های فقیر مهیا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار