خبرهای داغ:
مدیر بیمارستان بیرم لارستان خبر داد

مجهز شدن بیمارستان علی‌اصغر (ع) بیرم به تجهیزات جدید پزشکی

رئیس بیمارستان حضرت علی‌اصغر (ع) بیرم لارستان از تجهیز این بیمارستان به امکانات جدید پزشکی با اعتباری بالغ‌ بر 10 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۹۴۷۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، قاسم محمدنیا در حاشیه انتقال تجهیزات جدید پزشکی به بیمارستان حضرت علی‌اصغر (ع) بیرم در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از این اتفاق میمون، اظهار داشت: خدمات دولت تدبیر و امید در عرصه بهداشت و درمان بسیار چشمگیر بوده و موجب رضایت عمومی شده است.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام‌شده توسط کادر درمانی این بیمارستان و همکاری مسئولان دانشکده علوم پزشکی لارستان در راستای افزایش تعداد تخت مصوب و تشکیلات جدید بیمارستان و همچنین تجهیز بخش‌های این بیمارستان و راه‌اندازی بخش‌های جدید برای خدمت‌رسانی مناسب‌تر به مردم محروم این منطقه و با مساعدت مقامات عالی وزارت بهداشت و درمان نزدیک به 10 میلیارد ریال تجهیزات جدید جذب شد.

مدیر بیمارستان بیرم با اشاره به تجهیزات جدید جذب‌ شده، تصریح کرد: این امکانات شامل؛ رادیولوژی دیجیتال به ارزش 550 میلیون تومان، اکو قلب به ارزش 130 میلیون، تخت بزرگ‌سال همراه با متعلقات 29 دستگاه، تخت سی‌سی‌یو چهار دستگاه، ونتیلاتور بزرگ‌سال دو دستگاه، ونتیلاتور اطفال، یک دستگاه الکتروشوک، تخت ویژه اتاق عمل و یک ماشین بیهوشی می‌شود.

این مقام مسئول افزود: سه تخت زایمان اتوماتیک، شش تخت اطفال همراه با متعلقات آن، چهار مانیتور ثابت برای سی‌سی‌یو، چراغ اتاق عمل یک دستگاه، دو دستگاه مانیتور سیار ویژه بخش‌های بستری، یک مانیتور سانترال سی‌سی‌یو، دو پمپ سرم، دو پمپ سرنگ و دو اکشن جراحی بوده است.

محمدنیا در پایان از همکاری هیئت‌امنا و تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی کارکنان این بیمارستان تقدیر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار