خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام خمینی قیروکارزین از استقرار 30 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۹۴۷۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، محمد مرید‌زاده در قیروکارزین اظهار داشت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته در آستانه بازگشایی مدارس جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در قیروکارزین برگزار می‌شود تا در این جشن با جمع‌آوری کمک‌های مردمی دست دانش‌آموزان نیازمند و محروم را بگیریم.

وی بابیان اینکه شعار امسال جشن عاطفه «مهر در انتظار هم‌دلی است» که در دو مرحله برگزار می‌شود، افزود: در مرحله نخست پنج‌شنبه 26 و جمعه 27 شهریورماه جاری، 30 پایگاه ثابت و سیار کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی در معابر، مساجد، حسینیه‌ها، مراکز نیکوکاری و میعادگاه‌های نماز جمعه صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد قیروکارزین بابیان اینکه مرحله دوم این جشن هشتم مهرماه امسال در تمام مدارس سطح این شهرستان برگزار می‌شود ادامه داد: جشن عاطفه‌ها فرصتی برای رسیدن دانش‌آموزان نیازمند به جایگاه مطلوب آنان است و این مراسم در راستای ترویج فرهنگ حسنه هم‌نوع‌دوستی برگزار می‌شود.

این مقام مسئول از جمع‌آوری بالغ‌بر 150 میلیون ریال کمک‌های جنسی و نقدی مردم نوع‌دوست این شهرستان در جشن عاطفه‌ها در سال گذشته و توزیع آن بین دانش‌آموزان نیازمند مناطق محروم قیروکارزین خبر داد و بیان داشت: ایجاد بسترهای لازم برای مردم در راستای تقسیم شادی‌هایشان با نیازمندان، ترویج فرهنگ نیکوکاری و نوع‌دوستی به‌منظور ارج نهادن به ارزش‌های اسلامی، تقویت فرهنگ ایثار، احسان و دستگیری از نیازمندان و پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشن است.

مرید‌زاده در پایان تصریح کرد: در فرآیند کمک به دانش‌آموزان حفظ شأن و کرامت انسانی آنان از موارد تأکیدی است که باید موردتوجه قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها