خبرهای داغ:
معاون مدیرکل ورزش و جوانان فارس از راه‌اندازی خانه جوان در شیراز تا 10 روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۹۴۷۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج فارس،علی‌رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میانگین زمان دوام زندگی مشترک در شیراز به 34 سال و فرزندآوری به 38 سال رسیده که نشان از وقوع تهاجم فرهنگی و عوامل پنهان به‌ویژه مشکل اشتغال و مسکن است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری شرایط ازدواج را آسان، به‌هنگام و آگاهانه بیان فرموده‌اند و در این راستا پیوند زناشویی هنگامی آگاهانه باشد درصد طلاق و آسیب‌های اجتماعی نیز کاهش می‌یابد.

معاون جوانان و امور فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان فارس تصریح کرد: نخستین خانه جوان تا 10 روز دیگر با حضور معاون جوان وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری می‌رسد که در این خانه سازمان‌های مردم نهاد مستقر می‌شوند و به مسائل فرهنگی و اجتماعی جوانان رسیدگی خواهند کرد.

رضایی بیان داشت: راه‌اندازی خانه جوان نیز از دیگر برنامه‌های معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان است که با اجرایی شدن آن گامی مؤثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی در این استان به‌ویژه شهرستان شیراز برداشته می‌شود.

وی اضافه کرد: از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان فارس در هفته ازدواج 12 کارگاه با حضور کار‌شناسان و اساتید دانشگاه برگزار می‌شود و به مسائل بروز آسیب‌های اجتماعی ناشی از کاهش ازدواج می‌پردازند.

معاون جوانان و امور فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس بیان داشت: سازمان‌های مردم‌نهاد بازوان توانمند دولت هستند که باید از ظرفیت‌های آن‌ها در گسترش فضاهای ورزشی، حل مسائل اجتماعی و فراهم کردن زمینه تسریع در ازدواج جوانان را فراهم کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها