فرماندار میبد:

نمایشگاه دفاع مقدس در شهرستان میبد برگزار می‌شود

فرماندار میبد با اشاره به برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در میبد، گفت: ظرفیت هفته دفاع مقدس برای انتقال ارزش‌های انقلاب به دانش‌آموزان استفاده شود.
کد خبر: ۸۵۶۹۴۶۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد، حسین فلاح پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس میبد، با اشاره به تقارن گرامی داشت هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس گفت: بسیج و سپاه باید با برنامه‌ریزی خوب، شور و حماسه و عملکرد ارزشمند رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس را به عنوان آموزه فرهنگی و حماسی به دانش‌آموزان و آحاد مردم در این ایام ارائه کنند.

فلاح با بیان اینکه دفاع مقدس را همین نوجوانان و جوانان و دانش‌آموزان در میدان‌های نبرد مدیریت کرده و پیش بردند افزود: شجاعت و رشادت و ایثار و از جان گذشتگی که نوجوانان و جوانان در دوران 8 سال دفاع مقدس، خالصانه در میدان جنگ و کار زار انجام دادند، نیاز به فرهنگ سازی دارد تا برای نسل امروز ما که جنگ را لمس نکردند، الگوسازی شود.

وی برگزاری رژه نیروهای مسلح، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار مسئولان ادارات و ارگان‌ها با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری نمایشگاه در پارک بهاران، صبحگاه مشترک در آموزشگاه نبی اکرم(ص) میبد، یادواره شهدا و همایش پیشکسوتان جهاد وشهادت را از مهمترین برنامه‌های شهرستان میبد در هفته گرامی داشت دفاع مقدس برشمرد.

فرماندار میبد با بیان اینکه باید در طول هفته دفاع مقدس فضای شهر بویژه ادارات و نهادها با آذین‌بندی و نصب بنر و اطلاعات و تبلیغات فضای پر از شور و حماسه و انقلابی باشد، افزود: امروز همه عزت و عظمت و سرافرازی ما مرهون ایثار و از جان‌گذشتگی رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس است و هفته دفاع مقدس باید در تاریخ انقلاب اسلامی همچون نگین بدرخشد.

فلاح گفت: یکی از اولویت‌های فرمانداری میبد این است که در هفته دفاع مقدس و ایام الله بسیج بتوانیم پروژه‌های قابل توجهی را به برکت این ایام به بهره‌برداری برسانیم.

وی روشنایی مسیر پل خورشید به طول 24 کیلومتر را از جمله این پروژه برشمرد و افزود: این مسیر با وجود کمبود بودجه، با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان در حال انجام است که امیدواریم در هفته بسیج به بهره‌برداری برسانیم.

فرماندار میبد با بیان اینکه باید فرصت‌ها را بشناسیم افزود: اجرای این نوع پروژه‌ها یعنی همان کار جهادی و روحیه بسیجی که همه مسئولان در هر پست و مقام می‌توانند با این روحیه به کارهای بزرگی دست بزنند و مایه فخر و پیشرفت و آبادانی جامعه ایرانی اسلامی شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار