خوانساری با برشمردن دلائل مستکبر بودن آمریکا، نفس مذاکره را به معنای عقب نشینی و کوتاه آمدن در مقابل استکبار دانست.
کد خبر: ۸۵۶۹۳۷۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، به همت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج میبد، کارگاه آموزشی شورای پایگاهها و حوزه مقاومت بسیج با حضور "خوانساری"از کارشناسان مسائل سیاسی برگزار شد.

خوانساری با بیان اینکه مجلس خبرگان بدنه اصلی و محکم نظام جمهوری اسلامی است افزود: مطمئنن افرادی که به این ناحیه مقدس در بدنه نظام وارد می شوند افرادی صالح و خدوم هستند، بعضی از افراد که هویت آنها مشخص و مخالفت آنها با رهبری و ولایت فقیه محرز شده است رد و یا تایید صلاحیتشان می تواند تبعاتی داشته باشد.

وی افزود: شورای نگهبان در این مورد اگر آنها را رد کند علما را رد کرده است و اگر تایید صلاحیت شوند این افراد به هدفشان رسیده اند و به هدف منهدم کردن ولایت فقیه می رسند از این رو باید در این تایید و رد صلاحیتها بسیار دقت گردد تا این افراد به هدف و منظورشان نرسند.

این کارشناس مسائل سیاسی با برشمردن دلائل مستکبر بودن آمریکا، نفس مذاکره را به معنای عقب نشینی و کوتاه آمدن در مقابل استکبار دانست.

اولین دلیل وی برای مستکبر بودن آمریکا، رفتار ظالمانه ی ۶۲ ساله امریکا نسبت به ایران و ادامه داشتن ان تا حال می باشد.

وی گفت: امریکایی ها خود اعتراف می کنند که کدخدای دهکده ی جهانی هستند و به دنبال سلطه جهانی می باشند و هیچ دلیل واضحی وجود ندارد که امریکا ازعملکردش برگشته و تعاملش با کشورها خوب باشد وجایی برای اعتماد وجود ندارد.

خوانساری با بیان اینکه در ابتدا باید بدانیم مذاکره یعنی چه؟ ادامه داد: در ادبیات سیاسی در تمام دنیا مذاکره یعنی معامله با مذاکره با امریکا باید با یک سری بندها کناربیایم و انها هم همین طور تا به یک نقطه واحد برسیم.

این کارشناس سیاسی ضمن انتقاد از تیم مذاکره کننده گفت: این مدل مذاکره به معنای کوتاه امدن با مستکبران وعقب نشینی در مقابل آنها می باشد آنها در این مذاکرات ارزش ها و عزت و ماهیت اسلامی ایران را زیر سوال می برند در نتیجه این دو ماهیت نمی توانند با هم مذاکره کنند و به جز ضرر برای ایران چیزی ندارد.

ارسال نظرات