هم زمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) صورت گرفت؛
به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علي (ع)و حضرت فاطمه (س) به دو زوج نيازمند نیکشهری جهيزيه اهدا شد.
کد خبر: ۸۵۶۹۳۶۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲

 به گزارش پخبرنگار خبر گزاری بسیج به نقل از ایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، در این مراسم که همزمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)و با حضور خیرین، فرمانده سپاه، امام جمعه شهرستان و زوجهای جوان برگزار شد به دو زوج نیازمند جهیزیه اهدا شد.

فرمانده سپاه شهرستان نیکشهر هدف از برگزاری این مراسم را  ترویج فرهنگ ازدواج آسان و به هنگام دانست و افزود: کمک به نیازمندان را باید از خودمان آغاز کنیم و تنها سخن گفتن بدون عمل نمی تواند تاثیر چندانی داشته باشد.

وی افزود: هرآنچه که خداوند به انسان می دهد برای بخشیدن است و امیدواریم همه این امانتهایی که در اختیار ماست بتوانیم در مسیر اصلی اش به کار گیریم .

وی با اشاره به حس نوعدوستی هموطنان ایرانی تصریح کرد: هرکجا نیازی مطرح شود ملت خیر اسلامی دارایی خود را در طبق اخلاص قرار داده و به یاری نیازمندان می شتابند.

امام جمعه شهرستان در این مراسم گفت:خداوند به برخی از افراد آبرو،علم و توانایی مالی داده است که باید توجه داشت خداوند به هیچکس بی حساب و کتاب چیزی نمی دهد و انسان باید این سرمایه ها را در مسیر بندگی خداوند که بهترین آن خدمت به خلق است هزینه کند.

حجت الاسلام احمد لطفیان سرگزی افزود: ازدواج سنتی الهی آسمانی و ارزشمند بوده که مایه آرامش و اطمینان فرد، تحکیم بنیان خانواده و ثبات و پایداری و امنیت اجتماعی می شود.

گفتنی است این مراسم به همت بسیج خواهران و با کمکهای نقدی و غیر نقدی خیرین برگزار شد.

ارسال نظرات