یک عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به مشکلات بخش حمل و نقل هوایی و کیفیت پایین خدمات رسانی به مردم، از وجود فعالیت‌های مافیایی برخی شرکت‌ها در این حوزه ابراز نگرانی کرد.
کد خبر: ۸۵۶۹۳۳۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،محمد فیروزی  با اشاره به اینکه مجموعه صنعت حمل و نقل هوایی از سازمان‌های دولتی تا خصوصی به موضوع خدمات رسانی به مسافران توجه چندانی ندارند و مسافران زیادی از وضع موجود ناراضی هستند، گفت: متاسفانه چالش‌هایی هم که به تازگی میان ایرلاین‌ها و مجموعه شرکت فرودگاه‌ها به وجود آمده است، خدمات رسانی را با مشکل بیشتری مواجه می‌کند.

وی با بیان اینکه رانت‌های زیادی در این حوزه وجود دارد که بیشترین زیان ناشی از این رانت‌ها را مسافران می‌ببینند، افزود: مجموعه صنعت هوایی از امکانات دولتی و بیت المال استفاده می‌کنند اما در عوض آن، کمترین خدمت رسانی را به مردم دارند و در این مدت تغییری در وضع مسافران ایجاد نشده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه برخی شرکت‌ها هم به صورت مافیایی در این حوزه فعال هستند و با وجود استفاده از رانت‌های دولتی خدمات رسانی به مسافران را به روز نمی‌کنند، اظهار داشت: این شرکت‌ها زد و بندهایی در بخش حمل و نقل هوایی دارند که در نهایت بدون آنکه خدمات رسانی مناسبی داشته باشند، به کار خود ادامه می دهند.

فیروزی با تاکید بر اینکه رابطه‌هایی در پشت پرده بین برخی شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی وجود دارد که در نهایت خدمات رسانی به مردم را کاهش داده است، بیان کرد: به نظر می‌رسد که وزارت راه باید تحولی بنیادی در این حوزه انجام دهد تا مشکلات فراروی این صنعت حل شود چرا که در نهایت مردم از این کشمکش ها ضرر می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون عمران مجلس و سایر نمایندگان هم در خصوص مشکلات بین ایرلاین‌ها و شرکت فرودگاه ها نگرانی‌هایی دارند، افزود: این نگرانی‌ها در خصوص مجموعه سیستم حمل و نقل هوایی وجود دارد.

ارسال نظرات