مدير كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان زنجان :
670 كمك موردي کمک به خانواده های تحت حمایت كميته امداد امام خميني (ره) در شهرستان زنجان صورت گرفت.
کد خبر: ۸۵۶۹۲۹۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،مدير كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان زنجان گفت: کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای کمک به خانواده های تحت حمایت این نهاد اقدامات مختلفی را در طول سال انجام می دهد.

ابوالفضل عبداللهي گفت: امدادگران در کمیته امداد شهرستان زنجان با بررسی مستمر وضعیت مددجویان تحت حمایت اقدام به ارائه خدمت به آنها می کنند.

وی اظهارکرد: از جمله طرح های حمایتی که در طول سال ارائه می شود، اجرای طرح خودکفایی و اشتغال مددجویان از محل منابع امداد پرداخت وام کارانگیزی، ارائه خدمات فرهنگی و آموزش، ارائه خدمات عمرانی و وام های بهسازی است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان همچنین با اشاره به پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان افزود: پرداخت وام های قرض الحسنه و پرداخت کمک موردی ابن السبیل و سایر به مددجویان و اقشار آسیب پذیر نیز از دیگر خدماتی است که توسط کمیته امداد ارائه می شود.

وی تصریح کرد: امسال 670 کمک موردی در شهرستان زنجان با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 523 میلیون ریال در زنجان پرداخت شده است.

عبداللهی با اشاره به اینکه مردادماه امسال نیز 138 کمک موردی در زنجان پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: برای پرداخت این کمک‌ها 361 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه کمک‌های موردی کمیته امداد در راستای حل مشکلات فوری مددجویان پرداخت شده است، گفت: از جمله موارد پرداخت کمک‌های موردی حل مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی، درمانی، بدهی‌های مالی است.

ارسال نظرات