خبرهای داغ:
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین خبر داد:
قویدل گفت: مرد 86 ساله ای که به خاطر سوختن با روغن داغ، تحت عمل جراحی قرار گرفت، بعد از جراحی، در بخش سوختگی، ناگهان دچار تنگی نفس، اُفت فشار خون و نامنظم شدن ضربان قلب شد، ولی با اقدام سریع تیم پزشکی، از مرگ حتمی نجات یافت.
کد خبر: ۸۵۶۹۲۶۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،بنا به اظهار فهیمه قویدل، مسؤول شیفت عصر بخش سوختگی مرکز آموزشی – درمانی شهید رجایی قزوین، مرد 86 ساله ای که به خاطر سوختن با روغن داغ، تحت عمل جراحی قرار گرفت، بعد از جراحی، در بخش سوختگی، ناگهان دچار تنگی نفس، اُفت فشار خون و نامنظم شدن ضربان قلب شد، ولی با اقدام سریع تیم پزشکی، از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با اشاره به اینکه بیمار، قبلاً تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفته بود، اظهار کرد: هم اکنون حال عمومی او خوب است.

 سیگار، عامل بسیاری از سوختگی ها

مسئول شیفت عصر بخش سوختگی مرکز آموزشی – درمانی شهید رجایی قزوین، گفت: دلیل سوختگی بسیاری از بیماران، استعمال دخانیات می باشد. قویدل با بیان اینکه این دسته از بیماران با روشن کردن سیگار در محیط های دارای شرایط انفجار، گاه باعث از دست دادن جان خود یا دیگران می شوند؛ اظهار کرد: افراد سیگاری شاغل در محیط های رنگ کاری - که با تینر و بنزین سر و کار دارند - و یا افرادی که کار ایزوگام کردن پشت بام ها را انجام می دهند، در معرض خطر چنین حوادثی هستند.

1002/پ20/ب 

ارسال نظرات
پر بیننده ها