بهزاد محمدی به عنوان مدیرعامل جدید و نایب رییس هیأت مدیره شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت سکان هدایت این شرکت را به عهده گرفت.
کد خبر: ۸۵۶۹۲۲۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی شرکت اویک OICO، بهزاد محمدی که از بدو تأسیس شرکت OICO در راه اندازی و بهره برداری این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های گروه مهندسی و ساختمان صنایع نفت مدیریت آن شرکت را بر عهده داشت، با تجربه‌های متعدد و ارزنده مدیریتی در راه‌اندازی و بهره‌برداری پروژه‌های فازهای 12، 17و18، 20و21 پارس جنوبی، NGL سیری و پالایشگاه پنجم، به موجب مصوبه مجمع عمومی سهامداران از 23 شهریور 94 به عنوان مدیر عامل گروه OIEC در این مجموعه آغاز به کار نمود.

شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت  (OIEC) که با 28 سال سابقه درخشان در اجرای موفقیت‌آمیز پروژه‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، در زمره معتبرترین پیمانکاران این صنعت شناخته می‌شود؛ با انجام بیش از 400 میلیون نفرساعت کار در بیش از 140 پروژه که عمده آن‌ها در زمره مگاپروژه‌های ملی به شمار می­‌روند، امروز قادر است همه بخش‌های پروژه‌‌های بالادستی و پایین‌دستی را از طراحی و مهندسی تا تدارکات، ساخت، راه‌اندازی و بهره‌برداری، در هر دو بخش خشکی و دریا به انجام رساند.

محمدی طی 4 سال حضور در شرکت OICO توانست این شرکت نوپا را به شرکتی شناخته‌شده در حوزه‌های راه‌اندازی، بهره‌برداری، تعمیر، نگهداری و آموزش در مگاپروژه‌های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی تبدیل نماید.

پیش از این،  سیدمحمود امام‌زاده از مهر ماه سال 92 مدیر عامل شرکت اویک بود و پس از تصدی امور در یک دوره دو ساله، 22 شهریور ماه 94 جای خود را به بهزاد محمدی داد.

ارسال نظرات