خبرهای داغ:
رئیس کمیته آمادگی جسمانی و ایروبیک هیئت ورزش:

اعزام تیم آمادگی جسمانی بانوان استان قزوین به مسابقات کشوری

رئیس کمیته آمادگی جسمانی و ایروبیک هیئت ورزش ازاعزام تیم آمادگی جسمانی بانوان هئیت ورزش های همگانی استان قزوین به مسابقات کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۹۱۴۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

  به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش های همگانی استان قزوین ، مریم عبدالرزاقی رئیس کمیته آمادگی جسمانی و ایروبیک هیئت ورزش های همگانی استان قزوین از اعزام تیّم امادگی جسمانی استان به مسابقات قهرمان کشوری خبر داد.

 وی در ادامه افزود: این دوره از مسابقات کشوری آمادگی جسمانی در شهر دامغان برگزار می‌شود که تیم آمادگی جسمانی استان با مربی گری بنده و حضور 6 نفر از ورزشکاران این رشته به این مسابقات فردا (25 شهریور ) اعزام می شوند.

 عبدالرزاقی در خاتمه اظهار داشت : مراسم افتتاحیه و رژه تیم های شرکت کننده در مسابقات کشوری آمادگی جسمانی بانوان عصر چهارشنبه در دانشگاه رسول اکرم شهرستان دامغان برگزار خواهد شد و تیم بانوان آمادگی جسمانی هیات ورزشهای همگانی استان قزوین  به همراه دیگر تیم های شرکت کننده از اقصی نقاط کشور در مراسم افتتاحیه شرکت می کنند.

 گفتنی است: مسابقات این دوره بانوان آمادگی جسمانی ایران درروزهای پنجشنبه و جمعه 26 و 27 شهریور برگزار می شود تا براین اساس استان های برتر این دوره نیز مشخص شوند.

 

1006/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها