خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با تاکید بر این‌که غربی‌ها تلاش می‌کنند تا چهره خشونت‌آمیزی از اسلام را به جهان نشان دهند، گفت: غربی‌ها از منطق و جاذبه اسلام وحشت دارند.
کد خبر: ۸۵۶۹۱۱۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج از قزوین، با اشاره به سالروز واقعه ۱۱ سپتامبر و آغاز سناریوی اسلام‌ستیزی گفت: این‌که غربی‌ها از اسلام هراس دارند و مردم را از اسلام می‌هراسانند به‌خاطر اقبالی است که دین اسلام در میان جوامع بشری پیدا کرده است.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه اسلام بر مبنای منطق و سازش استوار است، اظهار کرد: قرآن کریم نیز مسلمانان را این‌گونه توصیه می‌کند که با یهود و نصاری زندگی مسالمت‌آمیز داشته باشید مگر این‌که آن‌ها بخواهند شما را نابود کنند؛ در آن صورت در مقابل آنان جهاد کنید.

وی با تاکید بر این‌که غربی‌ها امروز تلاش می‌کنند تا چهره خشونت‌آمیزی از اسلام را به جهان نشان دهند، خاطرنشان کرد: آن‌ها برای شاهد کارهای خود گروه‌های تکفیری‌ و داعش را تشکیل داده‌اند که بگویند مسلمانان تروریسم هستند؛ در حالی اسلام بر اصل مدارا پابرجاست.

 حجت‌الاسلام نعمت‌الهی افزود: سناریوی ۱۱ سپتامبر را خود غربی‌ها طرح‌ریزی کردند و این واقعه اتهامی به مسلمانان بودکه هیچ وقت اثبات نشد و استکبار جهانی با این اتفاق در دنیا جوی را علیه اسلام ایجاد کرد تا کارهای خود را توجیه کند.

 وی با بیان اینکه غربی‌ها از منطق و جاذبه اسلام وحشت دارند، یادآور شد: این ترس و وحشت به این خاطر است که اسلام اهل گفت‌وگو و تعامل بوده و گرایش به این دین آسمانی رشد چشمگیری داشته است.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین اظهار کرد: غربی‌ها در جلسات هم‌فکری خود به این نتیجه رسیدند که به جای چهره رحمانی اسلام آن را خشن جلوه داده تا گرایش‌ به آن کم شود اما پرواضح است که آن‌ها به اهداف خود نخواهند رسید چرا که طبق وعده خداوند زمین ازآن مستضعفان است.

 این مسؤل با تاکید بر این‌که مسلمانان با هیچ کس سر ستیز ندارند، گفت: اعتماد؛ به دنیای غرب خیال خامی است که قرآن نیز این‌گونه به آن اشاره می‌کند که «هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی) و از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی».

 حجت‌الاسلام نعمت‌الهی با اشاره به رسالت مسلمانان تصریح کرد: مسلمانان باید هوشیار باشند و فریب توطئه‌های دشمنان را نخورند اما متاسفانه حکام خودباخته منطقه خاورمیانه تسلیم غربی‌ها شده‌ و به جان هم افتاده‌اند.

 وی با بیان این‌که گام نخست برای مقابله با دنیای فریبکار غرب حفظ وحدت است، ابراز کرد: هدف دشمن ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی است و برای خنثی‌سازی این نقشه‌ها، مسلمانان باید ضمن ایجاد اتحاد، استقلال داشته باشند.

حجت‌الاسلام نعمت‌الهی در پایان با تاکید بر این‌که علمای اسلام نیز باید آگاهانه عمل کنند، گفت: اسلام ناب به‌قدری عظمت دارد که اگر ما فضا را غبارآلود نکنیم حق‌جویان پذیرای آن بوده و آن را درک خواهند کرد.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها