نونهالان در طرح«چله نور بر بال ملائک» طی چهل روز موفق به ختم قرآن کریم می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۶۹۱۰۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،سرپرست واحد خردسالان مؤسسه جامه القرآن حضرت رقیه(س) زنجان گفت:نونهالان در طرح«چله نور بر بال ملائک» طی چهل روز موفق به ختم قرآن کریم می‌شوند و به این ترتیب روزانه 15 صفحه از قرآن‌کریم را قرائت می‌کنند البته در این میان افرادی که روزانه 7 صفحه از قرآن‌کریم را ختم می‌کنند این دوره را 80 روزه به پایان می‌رسانند.

رباب ژاله رفعتی افزود: ۳۲۲ خردسال زنجانی در دوره جدید طرح «چله نور بر بال ملائک» این مؤسسه در سطح شهر زنجان حضور دارند.

وی ادامه داد: در طرح«چله نور بر بال ملائک» نونهالانی که هنوز به مدرسه نرفتند و سواد قرآنی ندارند در قالب این طرح با خواندن قرآن کریم و حروف قرآنی آشنا می‌شوند.

رفعتی گفت : دوره بی‌سوادی قرآنی با حضور 142 قرآن‌آموز از 11 بهمن سال گذشته آغاز شده و همچنین دوره باسوادی قرانی نیز از 16 خرداد1394 آغاز شده است که 180 نونهال در سطح شهر زنجان در این دوره حضور دارند که پس از فراغت از این دوره‌های آموزشی در طرح«چله نور بر بال ملائک» حضور می‌یابند.

رباب ژاله رفعتی با بیان این‌که طرح «چله نور بر بال ملائک» با هدف ایجاد زمینه انس با قرآن کریم میان خردسالان زیر 7 سال برگزار می‌شود، اظهار کرد: امسال 322 خردسال زنجانی در دوره جدید طرح «چله نور بر بال ملائک» این مؤسسه در سطح شهر زنجان حضور دارند.

سرپرست واحد خردسالان مؤسسه جامه القرآن حضرت رقیه(س) زنجان گفت:جشن اختتامیه طرح بزرگ قرآنی «چله نور بر بال ملائک»با حضور نونهالان و قرآن آموزان جامعه القرآن کریم،9 مهر در اردوگاه شهید باکری زنجان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات