نماينده مردم يزد و اشکذر در خضرآباد خبر داد:
نماينده مردم يزد و اشکذر ‌ در مجلس شوراي اسلامي در خضرآباد از پایان عملیات آب‌رسانی به روستای خضرآباد تا اوایل سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۹۰۸۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خضرآباد، نماینده مردم یزد و اشکذر با حضور در مجلس بزرگداشت حاج محمدرضا امین پدر شهید علی‌اکبر امین در خضرآباد، به صبر و استقامت خانواده‌های معظم شاهد اشاره کرد و گفت: نفوذ و قدرت ایران اسلامی در منطقه به خاطر ایثارگری‌ها و شهادت شهدای گران‌قدراست.

جوکار امنیت و آسایش امروز جامعه را مدیون خون شهدای گران‌قدر دانست و اظهار داشت: ما باید قدردان ایثارگری‌های شهدای ۸ سال دوران دفاع مقدس باشیم.

وی در ادامه به اهمیت فراهم کردن زیرساخت‌ها و ایجاد اشتغال در روستاها نیز اشاره کرد و از برخورداری آب شرب مناسب در تمام روستاهای بخش خضرآباد تا اوایل سال آینده خبر داد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد: عملیات آب‌رسانی به بخش خضرآباد آغازشده است و بااعتباری معادل ۲۵ میلیارد تومان تا اوایل سال آینده مشکل آب شرب تمام مردم روستاهای بخش خضرآباد مرتفع می‌شود.

وی در پایان به بهره‌مندی ۹۰ درصدی مردم بخش خضرآباد از گاز شهری اشاره کرد و افزود: تنها ۳ روستا در بخش خضرآباد از گاز شهری برخوردار نیستند که در نشستی با وزیر نفت قول مساعدت برای گازرسانی به این سه روستا نیز داده شد.

گزارش تصویری:
جوکار در خضرآبادجوکار در خضرآبادجوکار در خضرآبادجوکار در خضرآباد

ارسال نظرات