خبرگزاری بسیج: تفاهم نامه آموزشی بین اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و معاونت پیشگیری بهزیستی ری منعقد شد.
کد خبر: ۸۵۶۹۰۷۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ با توجه به تاکید فرمانداری بر برگزاری دوره های آموزش مهارت های زندگی، در همین راستا معاونت امورتوسعه و پیشگیری بهزیستی تفاهم نامه ای با اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران منعقد کرد.

منیره حاتمی معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی ری گفت: اولین کارگاه مربیگری دو هفته ای آموزش مهارتهای زندگی با حضور حسین بی نیاز سرپرست بهزیستی، طباطبایی دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر، نمازی رئیس اداره سیاسی و اکبری کارشناس فرمانداری و کارشناسان و مشاوران آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و بهزیستی برگزار شد.

وی افزود: در این دوره  سبک های فرزند پروری و آشنایی با مضرات مخرب مواد مخدر برای جمعی از والدین، کارکنان و معلمان مدارس و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ری آموزش داده شد.

 حاتمی گفت: با شروع سال تحصیلی والدین، معلمان و دانش آموزان مدارس توسط شرکت کنندگان در این کارگاه، تحت آموز قرارخواهند گرفت و امید است با انجام این آموزشها و تجهیز گروههای هدف به ابزار مهارتهای زندگی، گامی موثر جهت پیشگیری از اعتیاد برداشته شود.

گفتنی است: این دوره های آموزشی با هدف ارتقاء سطح بهداشت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای مربیان و مشاوران آموزش و پرورش به مدت 14 روز از روز شنبه چهاردهم شهریور ماه در ستاد بهزیستی برگزار می شود.

 

 

ارسال نظرات