امام جمعه جم گفت: متاسفانه برخی در شرکت های پارس جنوبی ماهیانه بالای 30 میلیون حقوق دریافت می کنند اما جوانان بومی این منطقه با داشتن مدرک دکترا بیکارند.
کد خبر: ۸۵۶۹۰۵۸
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم: حجت‌الاسلام محمد گنجی در نشست مجمع بسیج شهرستان جم با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: باید ازدواج به موقع جوانان فرهنگ‌سازی شود زیرا بدون تردید بالا رفتن سن ازدواج عواقب خطرناکی را در پی خواهد داشت.

گنجی با تاکید بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان تحصیلکرده افزود: امروز جوانان تحصیلکرده استان بوشهر بیکار هستند و این زیبنده استان نیست و مسئولان در کنار سایر امورات باید به طور جدی به مسئله بیکاری و اشتغال جوانان رسیدگی کنند.

وی خواستار رفع مشکلات اشتغال جوانان شد و اظهار داشت: همه مسئولان استان باید برای بهبود وضعیت اشتغال در استان و رفع مشکل بیکاری جوانان تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد: استان بوشهر بویژه شهرستان عسلویه و جم دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های مختلف صنایع نفت و گاز و پتروشیمی است و همجنین ظرفیت بسیار خوبی در زمینه اشتغال برا جوانان و متخصصان بومی می باشد که باید مسئولان به این امر توجه ویژه ای داشته باشند.

وی خواستار استفاده از نیروهای بومی در پارس جنوبی شد و تاکید کرد: در استان جوانان تحصیلکرده زیادی وجود دارد و نباید در این زمینه شاهد کم‌کاری مسئولان برای ایجاد اشتغال جوانان تحصیل‌کرده بومی باشیم.

انتهای خبر/

ارسال نظرات