جانشین امر به معروف و نهی از منکر سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:
جانشین دبیرخانه امر به معروف سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امربه معروف و نهی از منکر که از رکن‌های اساسی اسلام و قانون اساسی است مورد غفلت واقع شده است و بسیجیان باید غبار غفلت نشسته روی این واجب فراموش شده را پاک کنند.
کد خبر: ۸۵۶۹۰۵۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در دشتی، سرهنگ علی مهدیان در کارگاه علمی و تخصصی مربیان بسیج شهرستان دشتی گفت: برای اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر موثر واقع شود خود فرد امر کننده باید به آن اعتقاد داشته باشد و به آن عمل کند .

وی گفت: سنت پسندیده و تاکید شده امر به معروف و نهی از منکر که امروز به دست فراموشی سپرده شده است باید در جامعه احیا شود و برای ترویج آن بسیج پیشقراول یک اتفاق خوب خواهد بود.

مهدیان تاکید کرد: با استفاده از کلیه امکانات فکری و عقیدتی، اساتید و منابع غنی ممکن ترویج فرهنگ صحیح امر به معروف و نهی منکر در جامعه به ویژه در رده های مقاومت بسیج با تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار است.

جانشین امر به معروف و نهی از منکر سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: آگاهی دادن به افراد یکی از بهترین روش هایی است که می توا ن در امر به معروف و نهی از منکر به آن پرداخت چرا که وقتی فرد به ارزش کار معروف پی ببرد بهتر به آن می پردازد.

وی بیان کرد: حفظ عزت و سربلندی نظام و ملت ایران بزرگترین معروف است.

درادمه مراسم مربیان به ارائه نظرات وپیشنهادهای خود پرداختند.

ارسال نظرات