خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۵۶۹۰۵۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران گفت:بایستی مسئولان نظام روز 25 آبان را به عنوان یک حماسه ماندگار و با عنوان روز حماسه و ایثار در تقویم ملی ثبت کنند.

جعفرعسگری پیش از ظهر امروز در نشست خبری که پیرامون برگزاری هفته دفاع مقدس و تشریح برنامه های این هفته توسط کمیته های مختلف در صداوسیما برگزار شد افزود:حضور با عظمت و بی نظیر اصفهانی ها در دوران دفاع مقدس و تقدیم هزاران شهید و جانبار به نظام اسلامی می طلبد مسوولان امر برای ثبت 25 آبان به عنوان یک روز ملی در تقویم اقدام کنند.

وی با انتقاد از جزیره ای عمل کردن در موضوع دفاع مقدس و برخی فعالیت های فرهنگی تصریح کرد: با وجود اینکه کارها و فعالیت های زیادی در این بخش ها صورت می گیرد اما به علت پراکندگی و عملکرد جزیره ای آثار و برکات آن چندان مشخص و مشهود نیست.

وی بیان داشت:مردم اصفهان در 25 آبان سال 1361 در حماسه ای کم نظیر پیکرهای 370 شهید را تشییع کردند.

عسگری ، برپایی رژه نیروهای مسلح در روز 31 شهریور، افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس، پیاده روی خانوادگی، آغاز اعزام های دانش آموزی به مناطق عملیاتی راهیان نور، برگزاری 100یادواره شهدا در استان و اربعین شهدای غواص در اصفهان، اجرای گُفتمان های دفاع مقدس در مساجد، مسابقات وبلاگ نویسی و تدوین تاریخ شفاهی زنان ایثارگر از مهمترین برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان اصفهان اعلام شد.

انتهای پیام/63055/

ارسال نظرات