فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ایجرود:
در هفته گرامیداشت دفاع مقدس 60 عنوان برنامه در شهرستان ایجرود اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۶۹۰۴۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج زنجان،فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ایجرود گفت: امسال برنامه‌های متنوعی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود که در این برنامه‌ها تلاش شده تا رشادت دلاورمردان در هشت سال دفاع مقدس بیش از گذشته به تصویر کشیده شود.

مجید لطیفی افزود: ، صبحگاه مشترک ، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، غبارروبی مزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مسابقه‌های ورزشی جام هفته دفاع مقدس برگزاری نمایشگاه آسیب های ماهواره و سایر برنامه‌ها را از جمله برنامه‌های تدارک دیده برای هفته دفاع مقدس شهرستان ایجرود است.

لطیفی برگزاری نشست روشنگری و بصیرتی، برگزاری مسابقات قرآنی ، خاطره گویی توسط رزمندگان فرهنگی ، برگزاری همایش پیاده روی ، برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی ،تجلیل از نخبگان و رزمندگان را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ایجرود با اشاره به اینکه در طول این هفته همچنین چندین پروژه بسیج سازندگی در راستای محرومیت‌زدایی افتتاح می‌شود.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل غسالخانه و پایگاه مقاومت بسیج بوده و علاوه بر این بازدید از کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی هم در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت:علاوه بر برنامه های تدارک دیده شده نمایشگاه با موضوع دفاع مقدس و شهدا که کار بی نظیری است در شهرستان ایجرود برگزار می شود.

در ادامه گفت: هفته دفاع مقدس تابلوی حضور اقشار مختلف مردم و نقش آنان در دفاع مقدس است و ما باید با برگزاری مراسمات متنوع و مختلف درس‌های دفاع مقدس را با روشنگری به نسل جوان بیاموزیم.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود ،مهم‌ترین تهدید و آسیب دهه چهارم انقلاب جنگ فرهنگی و نرم عنوان داشت و اظهار کرد: دشمن می‌خواهد با استفاده از ابزار رسانه و جنگ فرهنگی به سایر کشور‌ها نفوذ پیدا کند بنابراین ما نیز باید از همین ابزار برای مقابله با دشمنان استفاده کنیم.

وی در ادامه به فعالیت‌ها و اقدامات رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: ایثارگران، جانبازان و شهدا برای پیروزی در جنگ تحمیلی از هیچ کوششی دریغ نکردند.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود به تجهیز رژیم صدام توسط استکبار جهانی و امریکا برای حمله به کشورمان اشاره کرد و افزود: دشمنان می‌خواستند از رژیم صدام برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس با الگو قرار دادن آیات قرآنی جایگاه خود را در جهان تثبیت کرد.

لطیفی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام با الگو قرار دادن آیات قرآنی در عرصه‌های بین‌المللی ظاهر شدند، یادآور شد: این عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام با امکانات و تجهیزات کم در مقابل رژیم صدام حاضر شدند، متذکر شد: در دوران دفاع مقدس کشورمان با کمترین امکانات در مقابل رژیم تا بند دندان مسلح ایستادگی و به پیروزی رسید.

ارسال نظرات