حوزه هنري استان زنجان ،«یک گام به پیش» را به عنوان شعار جشنواره توليدات استاني معرفی کردند.
کد خبر: ۸۵۶۹۰۳۹
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان زنجان، رييس حوزه هنري استان زنجان گفت: جشنواره توليدات استاني فرصتی برای هنرمندان جهت رقابت سالم است و نبايد فراموش کرد که هجمه و تلاش جبهه مقابل این رویداد بزرگ در جهت تضعیف علاقه مندی و حضور فعال و بانشاط هنرمند برای خلق آثار با مفهوم است.

حميدرضا اسماعيلي افزود: کمیت آثار ارسالی از سراسر کشور علیرغم محدودیت های موضوعي نشان می دهد که علیرغم هجوم و تلاش جبهه استکبار، هنر انقلابی و دینی در سطح جامعه اسلامی جایگاه عمیق و ریشه داری دارد و کج اندیشی و کوته بینی برخی روشنفکران، که تعبیر به تغییر ذائقه و خواست هنرمند و مخاطب آثار فرهنگی و هنری را دارند به طور کامل به بیراهه رفته است.

اسماعيلي به «یک گام به پیش» به عنوان شعار جشنواره توليدات استاني اشاره كرد و گفت: امسال حوزه هنري استان زنجان نسبت به سه دوره گذشته حضور چشمگيري داشته است.

وي افزود: واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری با همکاری هنرمندان زنجانی با 165 اثر در بخش های مختلف هنرهای تجسمی شرکت داشته اند که 49 اثر از این هنرمندان در رشته های عکس، کاریکاتور، طراحی، خوشنویسی، حجم، نقاشی، نگارگری، تایپوگرافی، طراحی پوستر و تصویرسازی موفق به راهیابی مرحله داوری جشنواره تولیدات شده اند.

اسماعيلي در ادامه گفت: تمامی آثار ارسالی به جشنواره تولیدات مراکز حوزه هنری توسط هنرمندان استان و با موضوعات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، ایران آینده، تولید شده است.

وي در پايان خاطر نشان كرد: چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در 10 بخش، مهرماه 94 در اصفهان و با هدف شناخت ظرفیت های مراکز استانی و ارائه آثار و تولیدات ماندگار و آشنایی با استعدادهای نو برگزار می شود.

ارسال نظرات