در گفتگو با بسیج بیان شد؛

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر در چهارمحال وبختیاری برگزار می‌شود

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری بیست و هفتمین جشنواره تئاتر در چهارمحال وبختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۸۹۵۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری؛جواد کارگران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرکرد اظهار کرد: این جشنواره از 25 شهریور ماه لغایت 28 شهریور در مجتمع فرهنگی هنری امیر کبیر شهرکرد برگزار می‌شود.

وی افزود: با فراخوانی های انجام شده 20 گروه تئاتر استان اعلام آمادگی کرده اند که با بازبینی داوران 8 گروه به مرحله نهایی راه یافتند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: گروه‌های راه یافته به مرحله نهایی در سه روز به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و در نهایت 2 گروه به عنوان برترین انتخاب می‌شود.

کارگران بیان کرد: گروه های برتر به منظور شرکت در جشنواره فجر به مرکز هنری کشور معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به حمایت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از گروه های تئاتر استان گفت:  این اداره به منظور پیشرفت و توسعه تئاتر استان و معرفی هنرمندان حوزه تئاتر فعالیت های چشم گیری را انجام داده است که می‌توان به برگزاری دوره های آموزشی تئاتر، حمایت در اجرای عمومی نمایش، معرفی گروه تئاتر استان به جشنواره های کشور و ملی، حمایت مالی و استفاده از فضای فرهنگی هنری اشاره کرد.

قابل ذکر است اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان در 28 شهریور سال جاری در سالن فرهنگی غدیر شهرکرد با حضور مدیر کل مرکز هنری و نمایشی کشور برگزار می‌گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار