پیش از ظهر دیروز فرمانده سپاه الغدير استان يزد به همراه جمعي از معاونان با حضور در صداوسيماي مركز يزد از فعالان عرصه اطلاع رساني تجليل كردند.
کد خبر: ۸۵۶۸۹۴۵
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: فرمانده سپاه الغدير استان يزد به همراه جمعي از معاونان با حضور در صداوسيماي مركز يزد از فعالان عرصه اطلاع رساني تجليل كردند.

سرداراکبر فتوحي  ضمن قدرداني از تلاشهاي صدا و سيمای مرکز یزد درگسترش و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت گفت: فعالان رسانه ملي سربازان جبهه جنگ نرم ومقابله با تهاجم فرهنگي دشمن هستند.

فرمانده سپاه الغدير استان با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس گفت: درآن دوران جوانان ايران اسلامي در مقابل جنگ سرد دشمن از مرزهاي جغرافيايي دفاع كردند و امروز نیز افسران جوان جبهه فرهنگي و رسانه اي كشور در برابر جنگ نرم دشمنان اسلام و نظام مقدس اسلامی ایستاده و از مرزهاي اقتصادي و فرهنگي كشور دفاع مي كنند.

گفتنی است در این مراسم مدير كل صدا و سيماي مركز يزد هم  ضمن تشكر از همكاري صميمانه سپاه الغدير استان با رسانه ملي گفت: سپاه يادگار امام راحل براي دفاع از انقلاب اسلامي بوده و این نهاد ارزشمند توانسته  در همه عرصه ها از جمله جنگ نرم حضوري پررنگ و موثرداشته باشد.

دكتر احمد پهلوانيان افزود: كاركنان رسانه ملي همپاي پاسداران انقلاب اسلامي در عرصه جهاد نرم در مسير دفاع از ارزشهاي فرهنگي و انقلابي گام برداشته  و اين همكاري  روز به روز پر رنگتر خواهد شد.

منبع: یزد امروز

 

ارسال نظرات