خبرهای داغ:
برگزاری هشتمین یادواره شهدای شهرک شاهد(حوزه سیدالشهدا(ع) ناحیه مقاومت بسیج بجنورد)
کد خبر: ۸۵۶۸۸۶۹
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، هشتمین یادواره شهدای شهرک شاهد بجنورد، شامگاه (۲۲ شهریور) و در شام شهادت حضرت جوادالائمه علیه السلام، با حضور جمع زیادی از مردم  وبسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، در محل مسجد شاهد این شهرستان برگزار شد.

حاج حسین یکتا، فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء از سخنرانان این یادواره بود که در حضور جمعیت زیادی از مردم  و بسیجیان بجنورد و نیز جمعی از مسئولان به روایتگری از دوران دفاع مقدس پرداخت.

وی با اشاره به برگزاری یادواره ها و برنامه های گرامیداشت شهدا، اذعان داشت: مجلس شهید، نه رزق است و نه نعمت، بلکه فقط دعوت است و تا شهیدی نخواهد، کسی در مجلس او حضور نمی یابد. 

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا، با تاکید بر اینکه شهیدان زنده اند، متذکر شد: افراد و مردم باید با حکمت و بصیرت در اینگونه جلسات حاضر شوند و توجه داشته باشند که شهیدان ناظر آنها خواهند بود.

وی با اذعان بر اینکه شهدا کاری کردند که توانستند بر دل ها حاکم شوند، از حضور عاشقان و دلدادگان زیادی در مناطق عملیاتی و شلمچه یاد کرد و گفت: از جمله شگفتی های تاثیرات شهدا بر دل ها، تغییر در سبک زندگی و منش کسانی است که بعد از بازدید از این مناطق، در روحیه و زندگی آنان دارد. 

یکتا، شهدا را برندگان واقعی دنیا و آخرت دانست و عنوان کرد: ویژگی بارز آنان، صدق، راستی و دوستی خالصانه با اهل بیت بود.

وی با اشاره به وضعیت کشورهای سوریه، عراق، یمن و...، گفت: بیداری اسلامی در این کشورها و در تمام جهان آغاز شده است و دیر یا زود، تمام جهانیان خواهند فهمید که اسلام پیروز است.

وی با تاکید بر جایگاه ویژه و رفیعی که شهیدان در نزد خداوند دارند، به گفته امام راحل اشاره و بیان داشت: بر همین اساس، شاید  آن طور که باید، شهدا را نشناختیم و نتوانستیم درک کنیم که آن ها چه کار بزرگی کردند و چه جایگاه والایی در نزد خداوند دارند و حال با گذشت سال ها، جایگاه شهدا معلوم می شود و اکنون به این واقعیت رسیده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها