مسئول ناحیه بسیج دانشجویی گفت:هدف از جنگ نرم تسخیر فاصله چند سانتی متری گوش تا چشم است.
کد خبر: ۸۵۶۸۸۳۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  سعید بهرامی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی در افتتاحیه دوره  اموزش خبرنگاری شهید آوینی اظهارداشت: از همان ابتدا که خداوند مخلوقات بلاخص انسان را افرید شیطان به عنوان اولین دشمن مخالف انسان بوده است، یعنی یک جبهه حق ویک جبهه باطل در مقابل هم قرار گرفتند و این در طول تاریخ همین طور ادامه دارد و اعوا ن و انصار شیطان  که در حال حاضر استکبار جهانی می باشد در مقابل جبهه حق قرار میگیرد.

وی افزود: دشمنان انسانیت و دین خدا در طول  تاریخ ادامه پیدا کرده  و مختص به انقلاب اسلامی ایران نیست و هر کجا که حقیقت وحقانیت وجود دارد در مقابلش دشمنی هم بوده است.

 مسئول ناحیه بسیج دانشجویی ادامه داد: این شیطان فقط به معنای شیطانی که در مقابل انسان سجده نکرده نیست وشامل همه یاران شیطان میشود.

وی افزود : کسانی که کودک 2ساله را آتش میزنند جزء یاران اصلی شیطان هستند و کسانی که روی سر مردم بمب می ریزند را نمیشود انسان نامید و بلکه از شیطان هم پست تر هستند.

بهرامی عنوان کرد: خبرنگاران با وظیفه خطیری که روی دوش خود دارند باید این وقایع را دقیق به تصویر بکشند وبه گوش مردم برسانند ، شما خبرنگاران با عملکرد خود میتوانید باعث تقویت یا تضعیف جبهه باطل شوید.

بهرامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت : موضوع رسانه به قدری مهم است که حضرت اقا فرمودند من اگر رهبر نمیشدم ،رئیس شورای فضای مجازی می شدم .

وی با اشاره به قضایای فتنه 88 عنوان کرد: در جریانات فتنه دشمن از تمام  ظرفیت فضای مجازی خود جهت گمراهی اذهان عموم مردم استفاده کرد .

سعید بهرامی بیان کرد: از 195 مدار ماهواره ای در جهان که مشغول فعالیت هستند ، 203 ماهواره با قابلیت بیش از 18000 شبکه ماهواره ای که نصف این امار در مدار ایران است، هدف ان تسخیر فاصله چند سانتی متری گوش تا چشم است که ببیند ، بشنود و باور کند و در حال حاضر لشکر دشمن از طریق رسانه عمل میکند.

بهرامی گفت: امروز اگر هنر قلم نداشته باشیم، نمیتوانیم در مقابل هجمه های دشمن دفاع کنیم، بنابراین خبرنگاران و اصحاب رسانه باید در این دوره اصول و اخلاق خبرنگاری را اموزش ببینید .
 مسئول ناحیه بسیج دانشجویی در پایان خاطر نشان کرد: همه ما وظیفه داریم در عرصه رسانه از همه لحاظ در مقابل جنگ رسانه ای دشمن امادگی کامل را داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها