خبرهای داغ:
مسئول ‌سازمان خبرداد؛

اعزام فرهنگیان بسیجی قم به اردوی راهیان‌نور غرب کشور

مسئول سازمان ‌بسیج فرهنگیان استان قم با اشاره به اعزام کاروان فرهنگیان قم به اردوی راهیان‌نور غرب کشور گفت: این اردو از ۱۷ تا ۱۹ شهریور با حضور فرهنگیان و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۸۷۷۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عباس روحی طی سخنانی با اشاره به اعزام کاروان فرهنگیان به اردوی راهیان نور غرب کشور اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین معلمان و انتقال آن به دانش‌آموزان و همچنین آشنایی فرهنگیان با جبهه غرب از جمله اهداف اعزام این قشر از جامعه به اردوی راهیان‌نور بود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان قم با اشاره به مناطق عملیاتی که فرهنگیان از آن بازدید کردند، افزود: مدت اردوی فرهنگیان استان قم به غرب کشور 3 روز بود که در این مدت فرهنگیان از باغ موزه دفاع مقدس همدان، سنندج، پاوه، دالانی و دریاچه زریبار بازدید کردند.

روحی بیان کرد: اردوی راهیان غرب کشور ویژه فرهنگیان استان قم به‌صورت خانوادگی برگزار شد و در تاریخ 17 تا 19 شهریور اعزام آن‌ها به این اردو انجام شد و با توجه به استقبال صورت گرفته اعزام دوم نیز اواخر شهریور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به لزوم برگزاری اردوی راهیان نور برای فرهنگیان جامعه و آثار و برکات حاصل از آن عنوان کرد: بیش از 50 نفر از فرهنگیان استان قم به همراه خانواده‌شان به وسیله اتوبوس به غرب کشور اعزام شدند و از مناطق عملیاتی بازدید کردند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان قم با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در اردوی فرهنگیان استان قم و استقبال آن‌ها از این برنامه‌ها گفت: در کاروان فرهنگیان استان قم راوی و روحانی هم حضور داشت که به روایت ایثارگری‌های صورت گرفته توسط رزمندگان دفاع مقدس پرداختند.


ارسال نظرات