خبرهای داغ:

دوره آموزشی تئاتر حوزه‌های مقاومت بسیج در قم برگزار شد

دوره آموزش تئاتر مسئولین تئاتر حوزه‌های مقاومت بسیج استان قم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سالن سوره حوزه هنری قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۸۷۶۹
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد رضا آزاد مدرس دانشگاه و کارشناس تئاتر حوزه هنری قم و احمد سلیمانی کارگردان و مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم در این دوره مباحثی مقدماتی درباره هنرهای نمایشی را به صورت تئوریک و عملی برای حاضران مطرح کردند.

در ابتدای این دوره آموزشی اکبر بختیاری معاون فرهنگی-اجتماعی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در سخنانی تصریح کرد: وظیفه سپاه، پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و سپاه در هر عرصه‌ای که احساس کند تهدید یا فرصتی برای نظام وجود دارد ورود می‌کند. یکی از این عرصه‌ها مطمئنا عرصه فرهنگ و هنر است.

همچنین این مدرس دانشگاه ضمن تشریح روند شکل‌گیری گروه‌های تئاتر در سال‌ها ابتدایی شکل‌گیری سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: جلسات و دوره‌های این‌چنینی در واقع دانه‌ای است که کاشته می‌شود و در صورت مراقبت سبز خواهد شد و ثمر خواهد داد. همیشه جریان‌های آموزشی تعیین کننده و جریان‌ساز بوده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب ما صرفا برای تغییر یک نظام سیاسی نبود بلکه ما به ‌دنبال تغییر طرز فکر بودیم، انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود و اسلحه ما امروز اسلحه فرهنگی است.


ارسال نظرات