خبرهای داغ:
با معرفی نفرات برتر؛

مسابقات قرآنی بسیج در قم به کار خود پایان داد

معاون تعلیم و تربیت بسیج ناحیه امام حسین(ع) از پایان کار مسابقات قرآنی این ناحیه مقاومت با شرکت 200 نفر از بسیجیان حوزه‌های تابعه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۸۷۶۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام مهدی جوشقانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران طی سخنانی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی در سطح ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم اظهار کرد: این مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، اذان و بخش ویژه حفظ و تفسیر سوره مبارکه «یس» با حضور 200 نفر از بسیجیان حوزه‌های دو، سه، چهار، 6 و 21 در دو رده جوانان و نوجوانان برگزار شده است.

وی توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی را از اهداف برگزاری این مسابقات فرهنگی برشمرد و افزود: سوره «یس» مفاهیم کلیدی قرآن کریم را در خود جای داده است و به خوبی سه اصل توحید، نبوت و معاد را تشریح می‌کند.

معاون تعلیم و تربیت بسیج ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم خاطرنشان کرد:‌ از برترین‌های این مسابقات با اهداء هدایایی تقدیر و از آن‌ها در پایگاه‌های مقاومت بسیج این ناحیه به عنوان الگوهای قرآنی برای ترویج فعالیت‌های قرآنی استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات مذکور به صورت جداگانه طی سه روز متوالی در حوزه‌های مقاومت بسیج برگزار شده است، تصریح کرد: محمدعلی مختاران فرمانده و حجت‌الاسلام والمسلمین احمد احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) به همراه جمعی از مسئولان تعلیم و تربیت بسیج سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) از روند برگزاری این مسابقات بازدید کرده‌اند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار